|
Post by melien on Feb 7, 2008 15:34:17 GMT 2
"Er zal altijd een onruststoker zijn. Dat moet nou eenmaal." zei ze lachend. Daarna keek ze Roc verbaasd aan. "Kyra is het huis uit? Hoe dat zo?" vroeg ze verbaasd. Het had even geduurd voordat het doordrong, maar het was uiteindelijk toch wel doorgedrongen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 7, 2008 16:40:15 GMT 2
"Volgens mij zat ze er al een jaar of twee over te denken, maar was ze te bang wat pa zou zeggen. Blijkbaar heeft ze eindelijk de knoop doorgehakt." Zei hij schouders ophalend. "Maar het maakt niet veel verschil, ze was toch bijna nooit huis."
|
|
|
Post by melien on Feb 8, 2008 21:34:44 GMT 2
"Achja, iedereen zijn zin. Zij het huis uit en jij je rust." zei Elvira grijnzend. Ze draaide zich naar hem om (of had ze dat al gedaan??). "Zullen we iets gaan doen ofzo? De hele tijd bij het raam staan is ook een beetje saai... denk je niet?" vroeg ze aan hem. Ze legde haar armen in zijn nek.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 10, 2008 12:50:45 GMT 2
"Nou zo heel saai vind ik het niet hoor." Hij gaf haar een kus en glimlachte. "Het is jou huis. Jij zegt het maar." Glove was bij Rocs koffers gaan liggen en had zijn ogen al weer gesloten.
|
|
|
Post by melien on Feb 10, 2008 22:04:28 GMT 2
"Nee, jij mag het zeggen. Jij bent namelijk de gast en ik ken hier alles toch al." zei Elvira met een grijns, maar wel vast besloten. Roc mocht deze keer bepalen wat ze ozuden doen en wat niet. Je hoorde voetstappen op de trap, en even later een deur die werd dicht gegooid.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 11, 2008 21:42:34 GMT 2
Roc draaide zich om naar Glove en aaide de hond. "Ik weet niet wat ik zou willen doen." Hij draaide zich naar haar om en glimlachte. "Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, ik ben allang blij dat ik hier ben. Ookal was de vlucht niet moeilijk ofzo, toch..." Hij ging op het bed zitten en lachte. "Heb ik gewoon zit om lekker te nietsen."
|
|
|
Post by melien on Feb 12, 2008 11:52:42 GMT 2
Elvira liep rustig naar hem toe en duwde hem achterover. "Dan doe je dat toch. Mijn bed is daar de beste plek voor. Vooral met...." zei ze. Ze pakte een afstandsbediening van haar nachtkastje en zette muziek op. "...muziek." maakte ze haar zin af. Ze was blij dat het tenminste niet de muziek van haar nichtje was. Ze plofte naast hem neer op bed.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 19:30:24 GMT 2
Roc liet zich met haar hulp achterover vallen en bleef zo liggen. "Goed bed." Grinnik te hij en staarde naar het plafon. Toen Elvira bij hem kwam zitten stak hij zijn hand uit voor haar om hem te pakken.
|
|
|
Post by melien on Feb 13, 2008 19:31:03 GMT 2
"Weet ik.." zei Elvira op een ietwat arrogant toon. Ze pakte zijn hand en liet zich achterover vallen. "Alleen dat plafond..." voegde ze er wijfelend aantoe. Ze draaide haar hoofd en keek Roc aan. "Nog iets bijzonders gebeurd?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 13, 2008 22:59:57 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Nee, eigenlijk niet. Tenzij ik een heel flauw iets verzin, maar op de een of andere manier kan ik op niets komen waarmee ik jou zou kunnen plagen." Hij draaide zijn hoofd opzij naar haar. "Wie kan ik het beste de schuld geven van mijn hersendoodheid? Jou of dit bed?"
|
|