|
Post by melien on Jan 31, 2008 21:49:02 GMT 2
Elvira dumpte haar tas in de gang. Aaron was er al en Roc zou komen. "Ik ben er." riep ze richting woonkamer. Ze hoorde haar moeder antwoorden. Ze hing haar jas op en schopte haar gympen uit. Ze zou haar moeder straks wel een kus geven. Daarna liep ze snel naar boven om gauw te douchen. Daarna liep ze naar haar kamer, waar ze vol ongeloof in de deur opening bleef staan. "MAM!!" riep ze gealarmeerd. Ze liep terug naar de trap. "Wat is er schat?" riep haar moeder naar boven. "Waarom is mijn kamer zuurstokroze?" Ze keek naar beneden en zag dat haar moeder al naar boven kwam. "Sorry schat, je nichtje heeft hier een tijdje gelogeerd. En ze wilde geen blauwe kamer. Wacht maar even." legde deze uit. Ze liep de kamer binnen en zwaaide even met haar toverstok. Direct werd Elvira's kamer weer blauw. Elvira zuchtte opgelucht en liep naar haar tweepersoonsbed waar ze op neer viel. "Nu is het mijn kamer weer." zei ze met een glimlach. Daarna stond ze op en gaf haar moeder een kus. "Dankje." zei ze met een glimlach. Ze opende haar kledingkast en trok er een blauwe jurk uit. Ze deed hem aan voordat ze haar moeder naar beneden volgde.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 22:36:47 GMT 2
Met een zacht plofje liet Roc zijn koffer naast zich op de grond komen. Hij keek even om en deed extra voorzichtig met de banche van Glove. Hij glimlachte. "Niet zeuren." Zei hij toen Glove piepte. Hij liep naar de voordeur en belde aan. Hij draaide zich om en liet zijn koffer en Glove naar hem toe komen. Vervolgens draaide hij zich weer om en bleef geduldig staan.
|
|
|
Post by melien on Jan 31, 2008 22:44:03 GMT 2
Zodra Elvira de bel hoorde sprong ze de laatste paar treden af en trok de deur open. "Heej." zei ze met een glimlach toen ze Roc zag. Ze kon zich nog net bedwingen om hem niet om zijn nek te vallen. HAar moeder stak haar hoofd even om de hoek. Ze glimlachtte en kwam ook even naar de deur gelopen. "Hallo. Kom binnen." zei ze met een glimlach. Uit de woonkamer kwam iets van een gemompel, afkomstig van Aaron, maar je kon niet verstaan wat het was.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 23:20:36 GMT 2
Roc glimlachte. "Heeey." Zei hij vrolijk tegen Elvira en vervolgens een beleefde hallo tegen haar moeder. "Ik weet niet of U wel goed vind, maar ik heb mijn hond bij. Mijn ouders wilde nuiet dat ik hem thuis liet. Hij kan prima buiten slapen ofzo."
|
|
|
Post by melien on Jan 31, 2008 23:25:10 GMT 2
"Nee, tuurlijk vinden we dat niet erg. Ik ben alleen wel bang dat jullie met zijn tweeen op 1 kamer zullen moeten. Aaron heeft de logeerkamer in beslag genomen." zei Elvira's moeder. "En ik ga er ook niet uit." zei Aaron grijnzend. Hij had zijn hoofd even om de hoek gestoken. "Glove kan gewoon bij ons op de kamer en nee het is niet erg mam." zei Elvira. Ze verdraaide haar ogen toen ze Aaron's opmerking hoorde. Ze liep naar Roc en gaf hem alsnog een kus. "Pap is er nog niet. En Aaron mag je gewoon negeren." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 23:46:57 GMT 2
Roc lachte. "Gelukkig, want hij word, volgens mijn zusje, depressief als ik hem alleen thuis laat." Hij grijnste naar Aaron. "Ik ga niet eens meer proberen een discussie van je te winnen, niet nu in ieder geval."
|
|
|
Post by melien on Feb 2, 2008 11:00:18 GMT 2
Elvira deed achter Roc de deur dicht. Daarna wierp ze haar broer even een blik toe waarna deze zonder gepiep achter haar moeder aan de keuken in verdween. Hij kon het echter niet laten om nog iets te zeggen. "Als jullie vannacht maar wel stil zijn.." zei hij, zo dat alleen Roc het kon horen. Elvira liep naar Glove toe en aaide deze. "HEbben jullie een goede reis gehad?" vroeg ze daarna aan Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 14:46:54 GMT 2
Roc grinnikte. "Ik zal mijn best doen." Zei hij onschudlig en draaide zich daarna om naar Elvira. "Ja, vrij soepel. Glove is halverwege in slaap gevallen, toen was ik eindelijk van zijn gepiep af." Hij schonk haar een knipoog. "Hij houd niet zo van vliege." Verklaarde hij.
|
|
|
Post by melien on Feb 3, 2008 11:36:27 GMT 2
Elvira gaf Glove nog een knuffel voordat ze weer naar Roc toeliep. "Achja, honden hea..." zei ze lachend. "Zullen we maar even naar boven gaan? Dan kun je je tas en Glove kwijt." zei ze met een grijns. Ze had niks door van wat Aaron had gezegd.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 3, 2008 12:26:59 GMT 2
Roc knikte en pakte zijn koffer in zijn hand. "Geweldig idee schoonheid." Hij was blij dat hij er eindelijk was. En hij verbaaste zich erover dat hjij niet zenuwachtig was... hij voelde zich proma op zijn gemak eigenlijk.
|
|