|
Post by melien on Feb 3, 2008 12:38:59 GMT 2
Elvira wilde de trap op lopen om Roc te laten zien waar haar kamer was, maar ze bleef staan toen ze Poekie zag blazen. Ze schudde haar hoofd. "Glove is niet eng lieve schat." zei ze. Ze pakte haar kat op en liep verder naar boven. Onder tussen de kat kalmerend.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 3, 2008 12:43:54 GMT 2
Glove hield zijn kop schuin en keek Elvira en de kat verbaasd aan. Roc lachte. "GEen zorgen, hij doet katten niets. Hij loopt daarvoor te vaak met Foetsie op zijn rug." Hij liep naar boven met Glove rustig achter zich aan.
|
|
|
Post by melien on Feb 3, 2008 15:03:18 GMT 2
Elvira moest lachen. Boven aan de trap draaide ze zich naar Roc om. "Ik ben niet zo heel erg bang er voor wat Glove doet, eerder wat deze rakker hier doet." zei ze met een grijns. Daarna liep ze naar de trap naar zolder waar ze Poekie neer zette. Deze sprong meteen de zolder op. "Het is een schijterd." zei ze daarna lachend. Ze wees naar een deur. "Dat is de badkamer. De kamer daarnaast is de logeerkamer, nouja, op dit moment is het Aaron's kamer." zei ze met een grijns. "En mijn ouders slapen op zolder." voegde ze er aantoe. Daarna liep ze naar haar kamer deur en deed deze open. "En deze, inmiddels weer blauwe, kamer is van mij." zei ze alsof ze een groot geheim onthulde.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 18:24:14 GMT 2
Roc lachte en luisterde naar haar rondleidinkje. "Ah, de kamer waar ik met mijn prachtige vriendin mag slapen?" Vroeg hij toen ze haar kamer aankondigde en sloeg zijn armen om haar middel terwijl hij haar een kus in haar nek gaf.
|
|
|
Post by melien on Feb 4, 2008 23:18:52 GMT 2
Ze draaide zich naar hem om en gaf hem een knuffel met een kus. "Nee´, sorry. Je zal wel moeten. Er is neit echt veel keus." zei ze met een grijns. Daarna trok ze hem haar kamer in. "Er is vast wel genoeg ruimte.... toch?" zei ze. Ineens had ze weer zenuwkriebels. Waarom was haar een raadsel op dat moment.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 23:25:41 GMT 2
Roc lachte. "He verdomme, ik hoopte dat ik de hele vakanite van je geisoleerd zou zijn." Hij stapte de kamer in en keek rond. "Ach, ZGlove en ik hebben niet zoveel ruimte nodig, dis als er weinig ruimte was was dat ook niet erg geweest." Hij legde zijn koffer ergens in de hoek en glimlachte.
|
|
|
Post by melien on Feb 5, 2008 13:49:50 GMT 2
"En dat noemt zich mijn vriendje?!?" vroeg Elvira ontzet. Ze wist best dat Roc het niet meende, maar ze was te vrolijk om er niet op in te gaan. Ze liep naar haar raam en deed het open. "Even wat frisse lucht...." mompelde ze amper hoorbaar.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 13:56:50 GMT 2
Roc grinnikte en liep naar haar toe. "Ow ik vind het heerlijk als je dat zegt. Maar ja, dat is nou jou vriendje." Hij sloeg zijn armen om haar heen en liet zijn hoofd op haar schouder rusten terwijl hij naar buiten keek. "Lucas en Densel lachte me uit toen ik vertelde dat ik hierheen kwam en ze zeiden dat je ouders me na drie dagen het huis uit zouden schoppen." Zei hij op geamuseerde toon dat duidelijk liet merken dat hij zijn broer niet serieus nam.
|
|
|
Post by melien on Feb 6, 2008 20:21:29 GMT 2
Elvira had geen zin om zich weer om te draaien. Ze legde haar handen op de zijne. "Ik denk eerder dat jij het huis uit rent." zei ze met een grijns. Lucas en Densel, er was ook altijd wat met die twee. "Hoe gaat het eigenlijk met iedereen thuis?" vroeg ze na een poosje.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 6, 2008 21:43:48 GMT 2
"Goed. Kyra is het huis uit, mijn pa was blijkbaar laaient toen ze het vertelde. Maar volgens mij is er een zekere rust nu ze weg is. Ze had altijd ruzie met pa, dus dat is nu ook weg. Helaas is Lucas er om haar plaats in te nemen." Zei hij lachtend.
|
|