|
Post by melien on Mar 9, 2008 20:49:36 GMT 2
Een rilling ging over Elvira's rug toen zijn hand erover heen ging. Ze verbrak de kus, met enige tegenzin. Ze keek hem aan en glimlachte. "Ik hou van je." zei ze zachtjes. Ze kon het niet vaak genoeg zeggen voor haar gevoel.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 9, 2008 21:31:53 GMT 2
Roc keek Elvira bijna dromerig aan en glimlachte toen. "Ik hou ook van jou mijn schat, mijn engel, mijn vriendin." Hij grinnikte zacht en kneep zacht in haar kont met een uitdagende grijns om zijn mond.
|
|
|
Post by melien on Mar 9, 2008 21:35:08 GMT 2
Elvira keek hem verontwaardigd aan, maar dat ging al gauw over in een grijns. "Je hebt geluk dat je mijn vriend bent, anders had je nu een klap kunnen krijgen." zei ze met een uitdagende grijns. Ze keek hem plagend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 9, 2008 23:52:50 GMT 2
Roc grinnikte. "Ah, maar ik mag het juist omdat ik je vriend ben." Hij knipoogde. "Maar het spijt me, hoe kan ik deze onvergevelijke fout goedmaken, mijn lief?"
|
|
|
Post by melien on Mar 10, 2008 14:39:25 GMT 2
Elvira keek hem glimlachend aan. "Ja, jij mag het ja." Ze gaf hem een kus. "Zo.." zei ze met een glimlach voordat ze hem nog een kus gaf. "Of heb je daar iets op tegen?"
|
|
|
Post by Madjic on Mar 10, 2008 16:16:02 GMT 2
Roc bneet op zijn lip. "Nou eigenlijk..." Zei hij plagend en grijnste. "Pas op. Straks laat ik je nooit meer van me af en moeten we hier samen verhongeren omdat er iemand naar binnen kan komen door het slot."
|
|
|
Post by melien on Mar 10, 2008 17:47:17 GMT 2
"Ow, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Dat verhongeren bedoel ik. Mijn vader breekt zo de deur open." zei ze alsof het niks was. Ze woelde door zijn haar. "En wie zegt dat ik ooit nog van je af ga?" vroeg ze plagend.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 10, 2008 21:57:01 GMT 2
"Hm, jammer. Eigenlijk me een eeuwigheid met jou opgesloten zijn niet echt een hele erge straf. Aan de andere kant kunnen ze ook nog via het raam naar binnen, dus dat was ook al een probleem." Roc keek even naar het raam alsof hij heel verdrietig was dat het raam daar was.
|
|
|
Post by melien on Mar 10, 2008 22:00:46 GMT 2
"Ach joh, we hebben nog lang genoeg." zei Elvira glimlachend. Ze volgde zijn blik en keek even naar de zonnestralen die naar binnen vielen. Het was eigenlijk een erg mooie dag. Nou ja, avond dan. Ze keek weer naar Roc en gaf hem een kus. "Of niet soms?"
|
|
|
Post by Madjic on Mar 10, 2008 23:42:30 GMT 2
Roc grinnikte. "We hebben inderdaad alle tijd." Hij verplaatste zijn hoofd een beetje. "Weetje, ik ben blij dat je zo licht bent. Want anders was dit moeilijk vol te houden. Maar nu ben een lekker dekentje eigenlijk."
|
|