|
Post by melien on Mar 11, 2008 16:12:43 GMT 2
"En ik heb een heerlijk matras op dit moment. En ik dacht dat het matras van mijn bed lekker lag. Nou, mooi niet." zei Elvira met een grijns. Ze gaf hem een kus. "Weet je..." begon ze. MAar ze maakte haar zin niet af. Ze keek hem alleen maar plagend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 11, 2008 19:56:09 GMT 2
"Nou ik ben eigenlijk een enorm kussen, dus ja wat wil je nogmeer?" Grinnikte hij. "En ik weet het niet, tenminste. Zolang je het me niet vertelt weer ik het niet." Hij kneep haar opnieuw zacht in haar kont en keek haar uitdagend aan.
|
|
|
Post by melien on Mar 11, 2008 23:23:28 GMT 2
"Oh, maar je weet zoveel niet." zei ze plagend. Ze tikte hem zachtjes op zijn neus. "Het minpunt is alleen.. Dat ik het op dit moment ook zo snel niet weet." voegde ze er grijnzend aantoe.
(nouja.. ik weet niet meer wat ze ging zeggen xD)
|
|
|
Post by Madjic on Mar 13, 2008 19:30:40 GMT 2
(Haha, handig XD)
"OW weet ik niet veel? Ik ben toch echt een Ravenklauwer hoor." Zei hij en gaf haar een kus. "Ow, nou daar hebben we niets aan. En je zegt nog wel dat ik niet alles weet."
|
|
|
Post by melien on Mar 13, 2008 21:26:33 GMT 2
"Nee, jij weet niet veel." zei Elvira met een grijns. Het kon haar vrij weinig schelen dat ze niet meer wist wat ze eigenlijk wilde zeggen. "En door jou weet ik het niet meer, dus je hebt een slechte invloed op mij." voegde ze eraan toe. Ze wilde het eigenlijk met een serieus gezicht zeggen, maar dat ging niet.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 15, 2008 20:16:27 GMT 2
"Nou!"Zei Roc en stond op. "Als ik zo'n slechte infloed ben, moet ik misschien maar vertrekken he." Zei hij en hield een strak gezicht. Hij deed een paar stappen richting de deur. "Nou, doei mijn liefste Elvira."Zei hij mee hij zijn hand langzaam naar de deurknop bewoog.
|
|
|
Post by melien on Apr 16, 2008 15:55:15 GMT 2
Elvira stond vrolijk op en liep naar hem toe. Ze sloeg een arm om hem heen. "Wil je toch liever naar buiten? Trouwens, je zal toch echt eerst even het slot van de deur moeten halen." zei ze met een plagende glimlach. Ze gaf hem een kus maar deed niets om de deur van het slot te halen. "Of kan meneer ineens door deuren lopen?" Een plagende blik stond in haar ogen,
|
|
|
Post by Madjic on Apr 16, 2008 16:42:23 GMT 2
Roc grijnste, maar liet dit niet aan Elvira zien. "Nou, ik wil geen slechte invloed op je zijn dus ik wilde je achterlaten en nooooit meer terug komen." Zei hij totaal niet serieus. "Dus wat denk je ervan om de deur te openen en mij voor eeuwig gedag te zeggen?"
|
|
|
Post by melien on Apr 16, 2008 17:56:21 GMT 2
"Ja hoor is goed. Ik hou me namelijk aan mijn woord. Als jij weg gaat ga ik mee." zei ze, een serieus gezicht trekkend. Niet dat ze het echt geloofde - dat hij wegging - maar daar ging het even niet om. Ze ging met haar rug tegen de deur staan en keek Roc uitdagend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 16, 2008 18:21:18 GMT 2
Roc keek Elvira eerst verbaasd aan, amar moest toen lachen. "Jemig, je wilt dus gewoon dat ik een slechte invloed op je bent. Je zoekte het gewoon op!" Hij sloeg zijn armen om haar middel. "Nou in dat geval kan ik dan net zo goed hier blijven, tenzij je ouders natuurlijk gaan klagen, dan ben ik wel weg." Niet echt natuurlijk, niet kon hem van Elvira scheiden.
|
|