|
Post by melien on Apr 19, 2008 9:29:39 GMT 2
"Ja dat dacht jij.." zei Elvira glimlachend. Ze ging dicht tegen hem aan staan en gaf hem een kus. "En alsnog, zo makkelijk kom je niet van me af." zei ze met een liefdevolle grijns. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek hem vragend aan. "En wat gaan we nu doen?"
(sorry.. ik ben deze week van de flutposts (A))
|
|
|
Post by Madjic on Apr 19, 2008 11:49:11 GMT 2
"TJa, we zijn al weer weg van het bed, dus het lijtk me onhandig om dan nu weer op het bed te gaan liggen. Verder weet ik eigenlijk niets... Dus je moet het zelf maar zeggen eigenlijk. We kunnen naar beneden... of naar buiten... of... Nee dat waren mijn ideen al." Lachte Roc.
((Boeient, zeg weet jij wat er met Glove gebeurd is? XD)
|
|
|
Post by melien on Apr 20, 2008 14:05:39 GMT 2
Elvira wilde net antwoorden toen ze voelde dat iets of iemand zich tussen hen in wilde wurmen. Verbaasd keek ze naar beneden en zag Glove's kop. "Ik geloof dat meneer jaloers is." zei ze lachend. Ze aaide Glove over zijn kop. "Misschien weet hij wat we kunnen gaan doen..." zei ze nadenkend.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 20, 2008 14:17:19 GMT 2
Roc keek naar beneden naar zijn hond en lachte. "Ja, misschien wel. Maar ik vraag me dan wel af op wie hij jaloers is. Op jou omdat ik hem geen aandacht geef. Of op mij omdat jij hem geen aandacht geeft." Hij knielde bij de hond neer en aaide hem. "Nou jongen vertel maar wat we gaan doen." Glove blafte, maar Roc kon er niet echt uitmaken wat hij zei.
|
|
|
Post by melien on Apr 23, 2008 9:36:04 GMT 2
"Wat dacht je van op alletwee? Dan hoeven we daar tenminste niet over na te denken." zei Elvira. Ze keek vragend naar Glovd. "Wat is het toch lastig dat honden niet kunnen praten.." Ze sprak haar gedachten weer eens hardop uit. "Als je nou voor de deur gaat staan als je naar buiten wilt, en midden in de kamer gaat staan als je iets anders wilt doen?" zei ze daarna tegen Glove. Misschien dat ze daaruit wijzer konden worden.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 23, 2008 17:09:35 GMT 2
Glove keek van Elvira naar Roc met een uit zijn bek hangende tong. Toen amakte hij een sprongtje en blafte vrolijk. Hij had geen idee wat die twee tegen hem zeiden, maar hij vond het allemaal wel leuk. ROc krabte zich op zijn achterhoofd. "ja, dat helpt enorm." Hij gaf de hond een duwtje. "Nou doe eens wat El zegt." Grinnikte hij, maar werd toen omver gegooit door Glove die op hem sprong.
|
|
|
Post by melien on Apr 24, 2008 8:30:55 GMT 2
Elvira schoot in de lach en trok Glove van Roc af. Althans, dat probeerde ze. "Ik geloof niet dat hij het helemaal begrijpt." zei ze tegen Roc. Daarna keek ze hoofdschuddend naar Glove. Het was ook gewoon een gekke hond. Ze ging op haar knieën op de grond zitten en kon nog net blijven zitten toen Glove ineens tegen haar aan ging leunen. "Glove!" bracht ze verschrikt uit maar de schrik sloeg al snel genoeg om in gelach.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 24, 2008 17:28:03 GMT 2
Roc trok Glove lachend van Elvira af en sprong toen haast op hem. Hij riep 'hebbes' toen hij zijn armen om de nek van de hond had geslgen. Maar Glove wurmde zich los en beet toen speels in Rocs arm. Hierdoor wist hij zijn shirt te pakken en trok er aan. "Oei, volgens mij heb ik hem op gefokt." Lachte Roc toen hij probeerde zijn shirt los te krijgen, niet dat dat lukte.
|
|
|
Post by melien on Apr 25, 2008 18:22:09 GMT 2
Elvira keek lachend naar de twee. De ene keek haar ondeugend aan terwijl de ander probeerde zijn shirt los te krijgen. "Jongens, toe. Bewaar de energie voor buiten." zei ze lachend. Ze bleef echter wel rustig zitten en keek met vreugdelichtes in haar ogen naar het tweetal. Het was weer heerlijk druk, maar dan ook echt op een leuke manier.
(srry.. flutpost..)
|
|
|
Post by Madjic on Apr 26, 2008 0:06:11 GMT 2
Glove liet een speels grommetje horen. Hij liet Rocs shirt even los en rende een rondje om hem heen om vervolgens Rocs broek te pakken. Roc keek ongestoord naar Elvira. "Ik doe toch niets?" Zei hij met een onschuldige lach. "Hij doet het helemaal zelf hoor." Hij aaide Glove alsof die gewoon lag te slapen en grijnste. Hij was nog precies hetzelfde als toen hij een pup was.
|
|