Post by greenlightning on Jan 20, 2008 20:13:03 GMT 2
'Je mag wel aardiger voor me zijn. Ik ben heir helemaal om jou op te halen en dan word ik zo begroet.' 'ja hoor, alsof het niet gewoon toeval was dat je hier bent,'lachte Joey. Derek rende los rond zijn benen, blaffend naar Devon. De zware tas om Joeys schouder leek plotseling niks meer te wegen. Terug zijn voelde geweldig! 'Ja, noem het mar zoals je wilt. Je weet heel goed dat ik er altijd voor je ben, Keneth,'grijnsde Devon en kromp ineen bij de mep met de bezem tegen zijn schouder. 'Schijnheil!' Zijn vakantie was heerlijk geweest, maar toch... Anders zonder zijn vaste maatjes.
Mariël liep vorlijk naar binnen. Het sneeuwde nog wat buiten, dus binnen aangekomen schudde ze zich uit zodat ze sneeuw overal belandde. Toch bleef er nog sneeuw in haar haar achter. Ze keek zo goed als dat ging omhoog naar haar haar en grinnikte even. Toen zag ze Joey en Devon staan. "Haay Joey, Devon! Weer terug van vakantie, joey?" Zei Ze vrolijk en liep naar de jongens toe. "Leuke vakantie gehad?" Vroeg ze grijzend.
Post by magicrules13 on Jan 21, 2008 17:26:35 GMT 2
Phoebe liep naar binnen met Stymphy onder haar armen.Ze liet hem gaan en het was de bedoeling dat hij meteen naar de kerkers rende maar integenstelling rende hij naar de mensen die net aanwaren gekomen"Stymphy!!!".Zei Phoebe boos en liep erachteraan.Ze gooide haar haaar uit haar gezicht en keek naar Joey,Devon en Mariél."sorry voor hem".Zei ze snel een keer en knikte naar Stymphy.
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 17:38:13 GMT 2
Joey lachte en omhelsde Mariël. 'Ja zeker, maar het is heerlijk om weer terug te zijn. Het was zo eenzaam zonder jullie. Vreemd eigenlijk. Alleen Myra en mijn vriendin hoeven hier te komen, hooguit nog me pa, en dan is dit de beste plek op aarde.' Hij grijsnde breed naar Mariël en verbaasde zich erover hoe erg hij haar had gemist. Zo close waren ze niet eens geweest de laatste tijd.
Devon wierp even een blik op Phoebe, zuchtte en draaide zijn hoofd weg. Hij glimalchte naar Mariël. 'Ja hoor, hij staat weer in de belangstelling.' Joey leit Mariël weer los en zag opeens ook Phoebe staan. 'ehm.. hoi. Ben je nieuw? Vroeg hij verward.
Mariël lachte en omhelsde hem terug. "Nou das dan mooi nietwaar?" Zei ze grijnzend. "Heb je toch wel gemist hoor.. " Zei ze grinnikend. Ze draaide zich om en keek naar Devon.. "Aah Deefje had je ook graag een knuffel gewild? " Vroeg ze plagend en negeerde de Zwad wat. Ze had het eigenlijk nooit echt zo met Zwadderaars.. Nou meestal mochten ze haar niet omdat ze Modderbloedje was.
Post by magicrules13 on Jan 21, 2008 19:00:14 GMT 2
"nee ik zit in het vierde".Zei Phoebe beledigd."jij wel dan?'.Vroeg ze omdat ze het meisje neit kende.Maar ze kende toch al weinig mensen van andere afdelingen.Ze zette Stymphy in haar nek die meteen ging liggen en keek iedereen even aan.
Post by greenlightning on Jan 21, 2008 19:05:36 GMT 2
(*pokes* Joey is toch echt een jongen hoor XD)
Joey keek haar even verbouwereerd aan. 'Dan niet hoor,' snoof hij. Hij draaide haar minachtend zijn rug toe. 'Wat zijn Zwadjes toch eigenlijk onuitstaanbaar. Serieus, hoezo grote bek?' vroeg hij geergerd aan Mariël. Devon lachte. 'Ja, ik wel wel een knuffel, van jou in elk geval wel,' lachte hij trok speels zijn wenkrbrouwen op. Hij wierp nog een enkele blik achterom naar het meisje en schudde haar hoofd. 'Waarom verspil je dan tijd aan haar? Ik snap jou niet. Zijn ze lelijk, dan negeren.' Joey grinnikte even, maar gaf geen antwoord.
"Maaar!" klonk een stem van achteren. Iemand sprong half tegen haar op, en in de vlaag van beweging was toch goed het gele t-shirt met de tekst 'don't read this' te zien, en het pluizige, typische haar van Florian. Hij begon op en neer te springen. "Je bent er weer!". Eigenlijk was hij er ook pas net, maar dat was niet erg. Hij wierp een blik op Phoebe, grijnsde en schreeuwde toen richting haar "En jij ook, alhoewel ik je niet ken!"
Time Tonight - John Frusciante Wonder what it is that makes the world turn slower Wonder what it is that makes me feel so mad Everyone that talks to me I so whish wouldn't I wouldn't evencare except I feel so bad
"Je kent ze toch?" antwoorde Mariël tegen Joey en wou net plagend haar tong uitsteken naar Devon toen ze bijna omver werd geduwd. Lachend keek ze om en omhelsde Florian. "Jij bent er weer kun je beter zeggen! Ik was er altijd al!" Zei Ze plagend maar was toch heel erg blij om hem weer te zien. "Waarom Zijn we zo vrolijk vandaag?"
Post by magicrules13 on Jan 22, 2008 8:35:10 GMT 2
Phoebe wou net omdraaien toen ze iets hoorde waar ze helemaal niet blij mee was. 'Waarom verspil je dan tijd aan haar? Ik snap jou niet. Zijn ze lelijk, dan negeren.'.Ging er door haar hoofd.Stymphy's haren ging omhoog staan en hij gromde.(KAtten kunnen grommen!!)Phoebe draaide zich om en trok haar toverstok.Ze richtte hem snel op Devon en keek hem boos aan.Stymphy sprong op de grond.Het leek een halve tijger met zijn haren omhoog.Phoebe wist dat Stymphy zou aanvallen als hij kon maar ze hield hem dan niet tegen.Nooit moet je Phoebe beledigen.