|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 20:25:00 GMT 2
Joey vlopekte en sprong tussen de straal in. 'Kay, doe ff relaxt, wil je.' Hij draaide zich half om naar Flrian. 'Ben je okey, Floor?' Vervolgens wendde hij zich weer tot Kelian. 'Je kan tenminste waarschwuen voor je aanvalt. Nogal achterbaks om gewoon iemand te beheksen.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 20:51:44 GMT 2
Florian werd met volle vaart naar achter gesmeten en kwam tegen de muur aan. Op zich had hij geen verwondingen, en kwam moeizaam overeind terwijl hij met een woest gezicht naar Kelian keek. Ook hij trok nu zijn toverstok. "Het gaat wel" mompelde hij tegen Joey
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 21:06:47 GMT 2
"Hij had geen waarschuwing nodig.. Als je me op die manier beledigd, weet je dat je een vervloeking om je oren krijgt." Gromde Kélian en keek nu pissig naar Florian en wees nogsteeds met zijn toverstok op hem. Mariël pakte ook haar toverstok en richte die op Kélian. Als ze dan toch gingen vechten, vocht zij zo ie zo mee. Ze keek nog even bezorgd achterom naar Florian, en liep wat naar hem toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 21:16:37 GMT 2
Joey keek van mariel, naar Florian en weer naar Kelian. 'aarom heb ik plotseling eht gevoel alsof er een scheitschijf op me borst en rug staat geschilderd? Jongens doe even kalm en jij ook, Mar. Het is een ruzie die uiteindelijk egon om dat wicht... dat vin dik het niet echt waard...'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 22:44:31 GMT 2
"Mijn moeder heeft me verteld, dat ik niet mag liegen. Sorry" zei Florian en wierp een duistere blik op Kelian, maar was nu wel voorbereid op iedere vervloeking die zijn kant op kon gaan. Hij pakte zijn toverstok nog wat steviger vast en keek even opzij naar Mariël en grijnsde even. "Kom op Joey, ga gewoon aan de kant staan" zei hij haastig.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 22:55:51 GMT 2
"Niet om dat wicht. Dat wicht interesseert me geen zak. Het gaat me om die eikel die me vol beledigd." Gromde Kélian en keek Joey aan. "Ik meen het vrind, ga aan de kant of ik vervloek jou ook, en je weet dat ik dát nou neit zo graag doe." Zei hij en keek behoorlijk pissig.
"Gaat het wat?" Vroeg Mariël terwijl ze inmiddels naast Florian stond met haar toverstok op Kélian gericht voor het geval dat hij een vloek zou afvuren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 23:33:35 GMT 2
Joey snoof en stak zijn armen breed naar beide kanten. 'Ga jullie gang dan maar, vervloek elkaar maar. Ik ga niet toekijken hoe twee vrienden van mij elkaar aanvallen. trouwens, jouw spreuken zijn lang neit sterk genoeg om me iets te doen, ik ben veel erger gewend,'zei hij tegen Kelian en draaide zich om naar Florian. 'En jij mist me toch wel. Doe nou alsjebleift allebei normaal en laat elkaar met rust. ik heb geen zin in dit gezeik, ik ben net terug! Is dit jullie begroeting?' Hij snoof en stopte zijn handen in zijn zakken. 'Ik had daar meoten blijven,' mompelde hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 8:24:09 GMT 2
"Ja, zo gaat deze begroeting meestal ja" zei Florian met een gezicht dat op onweer stond. Hij wierp nog een gevaarlijke blik op Kelian en haalde dan zijn schouders op "Wat verwácht je echt dat ik doe, hij vervloekte me net!" verontwaardigd keek hij Joey aan. "Vind je dat normaal" Hij glimlachtte even toen Mariël naast hem kwam staan en keek haar aan 'Het gaat príma"
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 12:58:47 GMT 2
"Ik vind het heel gezellig dat je er weer bent hoor, maar ga nooit tussen mij en mijn prooi in staan." Gromde Kélian en besloot het anders aan te pakken. Hij mompelde zacht 'wingardium leviosa' en tilde zo Joey op en zette deze 10 meter verderop weer neer op de grond. Vervolgens richt hij zijn toverstok weer op Florian. "je bent er geweest modderbloedje.." Sisste hij.
"Gelukkig.. Nou ik zal helpen zo veel ik kan." Zei Mariël en haar gezicht stond nu ook op onweer toen hij met modderbloed begon te scheldne.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 13:15:42 GMT 2
Joey wierp even een blik op Kelian en grinnikte toen. Een aantal ingewikkelde toverstok bewegingen, een nog ingewikkelder en lange spreuk en hij maakte een onzichtbaare muur tussen Kelian en de andren. IEmand die met een boog om het gevecht ahd willen lopen, knald er tegenop en staarde verbijsterd naar het "niks". DE muur strekte zich over de hele lengte en hoogte uit. Tevreden stak Joey zijn toverstok weg. 'Zo, dan maar op deze manier.' Hij keek even naar Kelian. 'Sorry, maar ik laat me neit aan de kant schuien en zeker niet door iemand die jonger is dan ik, al ben je nog zo'n aardige gast.' Met die woorden draide hij zich om, liep nar de trap en maakte het zich gemakklijk. Hij was erg benieuwd wat ze van plan waren hiertegen te doen.
|
|