|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 14:14:20 GMT 2
Devon keek even op naar de kat, toen naar het meisje en snoof. 'Ben je er nog steeds? Moet jij geen... heler vragen om een beter uiterlijk?' Hij grinnikte naar Joey. 'Yo, Kenneth, houdt die hond van jou van katten?' Joey, die lachend naar Florian had gekeken, keek op. 'Nou nee, wat denk je zelf.' Op dta moment viel het hem ook op dat Derek met onblootte tanden en rachtopstaande oren naar de kat keek. Joey rok de riem iets strakker. 'Misschien moet je je kat in veiligheid brengen,'zei hij tegen Phoebe, alweer vergeten dat hij haar niet mocht.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 22, 2008 16:16:14 GMT 2
"Tsss,julie zijn mijn aanwezigheid niet eens waardig".Zei Phoebe.Ze maakte een handbeweginkje en Stymphy spong in haar nek.Met grote groene ogen hield hij de hond in de gaten.Phoebe snoof een keer draaide om en liep weg.Ze klopte snel haar kleren af en liep naar de kerkers.Ze haatte die mensen.Ze gooide de deur hard dicht.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 17:51:55 GMT 2
'Tsssk, en weg is ze" zei Florian grinnikend en keek Phoebe even na, en blaaste toen in Mariëls oor. "Heb je nog wat leuks gedaan, iets leuks wat ík hoor te weten?". Vragend keek hij haar aan en trok zijn wenkbrauwen omhoog.
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 21:39:17 GMT 2
"Hoezo over-arrogant?" Vroeg Mariël en keek Phoebe na. Daarna giegelde ze en ging met haar hand over haar oor. "Niet doen dat kieteld!" Zei ze en prikte Florian even in zijn zij. "Nee.. Heb me wat verveeld, wat gelezen enzo.. En genoten van het feit dat het vakantie is!! En jij?" Vroeg ze en blies nu terug.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:35:23 GMT 2
Joey legde lachend een hand op Deevons schouder. 'Krijg nou wat, david, je hebt daadwerekelijk eens iets goed gedaan. Ik ben odner de indruk.' 'Hou toch je kop,' grijsnde Devon. 'Zij, te goed voor ons? Gdverdamme, ik vind het al knap van mezelf dat ik mijn ontbijt nog binnen heb weten te houden. Wat is dat geval lelijk zeg.. neit normaal. Ja, vertel, Florain, wat heb jij zoal gedaan?'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 23:43:02 GMT 2
Florian maakte een piepend geluidje en dook weg, en hield zijn hand voor zijn hoofd. "Ik heb thuis gezeten, niks gedaan. Dat was het" vatte hij dan simpel samen en keek tevreden voor zich uit, en keek in de richting van de plek waar Phoebe verdwenen was. "Maar ze zit in zwadderich he" hij trok een raar gezicht "Dat verklaart al heel veel"
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 9:41:37 GMT 2
Mariël grinnikte en probeerde Florian nog een keer in zijn gezicht te blazen.. "Ook al zoveel spannends gedaan.." Zei ze grinnikend en probeerde nogmaals te blazen.
"Heb je soms problemen met Zwadderaars ofzo?" Vroeg Kélian droog en stond in de deur opening het sneeuw van zich af te kloppen. Hij had het gesprek al even gevolgd en keek Florian nu wat drijgend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:18:15 GMT 2
Joey keek op naar Kelian en lachte. 'Ja ik haat ze. Stel eikels vooral die Kelian Park! Oh hey, Kelian, ik had je eit gezien,' lacht hij alsof hij Kelian nu pas voor eht eeerst zag. 'Sorry man, maar dat wicht van daarnet. Ken je haar? Ik weet neit wie ze is...' '...of waarom ze denkt dat ze een reden heeft om arrogant te zijn,' vulde Devon aan. 'Echt, ik ben in shock. neem me neit kwalijk, ik ga even een mooi meisje zoeken om naar te kijken, want ik moet dit beeld van me netvlies afkrijgen.' Met die woorden vertrok hij, Mariel een aai over haar hoofd gevend, en een hand opstekend naar Florian en Joey. Kelian negeerde hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 15:38:51 GMT 2
"Problemen met zwadderaars.. nééé, absoluut niet" zei Florian. Een duivelsachtige grijns was op zijn gezicht verschenen. Dat Kelian het nou ook zo nodig vond om grapjes uit te halen, betekende niet dat hij er het best in was. Want dat was Florian zélf. "Alleen met lelijke zwadderaars". Overdreven duidelijk keek hij Kelian aan en voegde er toen aan toe "Ja dat slaat op jou"
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 20:21:32 GMT 2
"Nou veel plezier hé deefie." Zei Mariël en stak nog even haar hand op naar Devon en keek daarna naar Kélian. Ze rolde even met haar ogen. Weer zo'n irritante Zwadderaar.
Kélian haalde zijn schouder op.. "Ken haar niet echt.. Maar ach zo geweldig is ze toch niet, ze is het amper waard om te kennen." Zei Kélian luchtig. Toen keek hij naar Florian. Als hij érgens niet tegen kon, was het Een Modderbloedje die hém uitschold. Dat zag je dan ook maar al te duidelijk aan zijn gezicht. Voor je 'help' kon zeggen, had Kélian zijn toverstok al getrokken en een vervloeking afgevuurd. "Flipendo!" Brulde hij en zorgde ervoor dat Florian zo hard achteruit gesmeten werd. Mariël gilde.
|
|