|
Post by Merel on Jan 23, 2008 20:12:07 GMT 2
"Dankje." Zei hij glimlachend. Vervolgens moest hij grinniken.. "Een Bulgaars - Engels woordenboek om precies te zijn." Zei hij grijnzend en plagerig. Hij pakte de andere teksten ook bij elkaar en zorgde er voor dat alles op goede volgorde lag.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 20:14:39 GMT 2
Kyra lachte. 'Bulgaarrs, echt? Dat meot een overstap zijn gemaakt, van die taal naar engels.. Doe je goed hoor en zelfs bijna zonder accent.' Ze stak even plagend haar tong uit en leunde achterover op haar ellebogen. 'Blijd dat er weer een zonnetje is.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 20:25:47 GMT 2
"jaa echt.. Maar we zongen al tijden in het engels duss.." Zei hij grijnzend en keek toen ook naar de zon. Hij begon wat in het bulgaars te vertellen over het lekkere weer, maar verwachte niet dat Kyra er iets van zou snappen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 20:31:50 GMT 2
Kyra trok haar wenkbrouw vragend op. 'Volgens mij heb je me neit goed begrepen. Ik spreek Frans, dat gebrabbel wat wel bulgaars zou zijn versta ik dus niet.' Ze grinnikte en liet zich helemaal op haar rug vallen, met een been omhoog en de ander gestrekt voor zich.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 20:35:23 GMT 2
''Het is inderdaad Bulgaars.. En ik kan totaal geen frans.. Voor Frans moet je naar de tweeling Delacour.. Neit naar mij." Zei hij grinnikend en stopte alle muziek spullen en schrijf spullen weer in zijn tas zodat hij het niet kwijt zal raken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 20:44:28 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Dat klopt. Soms daag ik Aylin uit tot een Frans gevecht, maar ik verlies altijd. Niet erg en ook niet vreemd. Die zus van haar is ook wel okeej. Maar vertel, heb je nog intersses behalve zingen, muziek schrijven en gitaar spelen? Dat deed je toch, of ben ik nou in de war emt je tweelingbroer? Eén tweeling... hoe heerlijk rustig.' Ze begon te lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 21:08:41 GMT 2
Thobias grinnikte. "Nooit aan beginnen want ze houden niet meer op." Zei hij grinnikend en had er genoeg ervaring mee. "Zo zijn al die meiden daar vandaan." hij wist er alles van door die uitwisseling. "Tja een Tweeling, geen drieling."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 21:23:08 GMT 2
Kyra lachte. 'Je hebt mazzel hoor. Maar eentje die je gedachten leest en je op de vingers kijkt... nee ik moet niet zeuren. Ik ben gek op die twee. Maar vertel nou, heb je verder nog hobbies?' Ze was geintersseerd, maar wilde vooral dat eht gesprek neit zou stil vallen. dat hij neit naar haar keek ergerde har, maar dat hij haar wel leek te mogen maakte dat weer goed.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 22:37:00 GMT 2
Thobias grinnikte en bedacht zich dat nog 1 Benjamin erbij toch wel redelijk veel was. Toen hij alles weg had gestopt leunde hij ook wat naar achtere en keek haar aan. "Ik schrijf en speel nummers.. Niet echt veel meer eigenlijk.. Jij?" Vroeg hij en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 23:38:41 GMT 2
Ze kwam overeind, en keek hem lachend aan, voor ze een pluk haar uit haar gezicht wreef en haar hoofd afwendde. 'je gaat e zo hard uitlachen, maar ik voetbal. Ja ik, de alheilige puurbloed Park hou van een dreuzelsport. Kom op, lach dan.' Ze keek hem uitdagend aan, neit in het minste onzeker.
|
|