|
Post by Merel on Jan 25, 2008 16:12:38 GMT 2
"Nee." Zei Thobias vastbesloten. "Ik vind dat je jezelf teveel prijsgeeft. Teveel van jezelf weggeeft. Een man moet naar je verlangen en je écht willen... Maar goed, das mijn meinig. Als je onzeker bent helpt het ook door soms te luistern naar wat andere zeggen, maar dan ook echt te luistern. Er zit soms meer in dan je denkt." Zei hij en glimlachte naar haar.
Kélian had inmiddels maar besloten dat hij opweg was naar het Zwerkbal veld, zolang het nog goed weer was.. Maar toen hij het besloten had, merkte hij dat hij dan geen bezem bij zich had. "Heea Shit.." Vloekte hij en zuchte. En wat ging hij nu doen?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 18:50:37 GMT 2
Kyra glimalchte naar hem. 'Kijk je ziet het verkeerd. Ik wil neit dat ze me echt willen. Ik geloof niet in leifde. Tenminste, er is nog nooit een jongen geweest die me die vlinders gaf waar mijn zusje het telkens over heeft. Dat warme gevoel, die blijheid. Het klonk als onzin. Voor zover ik weet bestaat er intersse, lust en vriendschap. Als er meer is... dan vraag ik me af of ik dat ooit zal ervaren.'
|
|
|
Post by Merel on Jan 26, 2008 21:02:54 GMT 2
Thobias grinnikte. "Tja als je het op die manier bekijkt zit er ook wel enige logica in.. Maar toch.. Die zus van jou heeft wel gelijk.. Maar daar kom je dan wel achter als je die éne persoon tegen bent gekomen.. Ik kan je zeggen, al die meiden die op tours zo staan te gillen voor je, je kunt er gék van worden.. En dan heb je een iemand, van wie jij helemaal gek wordt.. MAar dan in een lueke zin." Antwoorde hij en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 0:31:31 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Ik wou dat ik het kende. Het schijnt dat een kus veel kan doen met iemand. Weet jij of dat klopt? Ik zoen eigenlijk weinig, alleen als ik echt intersse heb in een jongen.' Ze draaide zich op aar buik en keek hem vragend aan. Het was wel waar ze naartoe wilde. Zoveel meisjes die op hem vielen. Dan moest er toch iets aan hem zijn? Misschien dat een kus zou helpen...
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 11:43:40 GMT 2
Thobias glimlachte. "Ja ik heb het wel eens gehad.. Niet vaak, maar wel eens.. En zo'n kus doet wonderen.." Zei hij en keek haar glimlachend aan. "Ik zou zeggen hou je ogen open, en wacht tot die ene jongen voorbij komt lopen." Zei hij glimlachend en ging met een hand door zijn haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:52:45 GMT 2
Kyra kwam overeind, ging op haar knieen zitten en kwam met haar knappe gezichtje heel dicht bij hem, al was de blik in haar ogen vooral geergerd. 'Een wat doet wodneren, jij holbewoner?' Een glimlach krulde om haar lippen en een glinstering sprong in haar ogen. 'Wij zijn veel meer dan dat. Ik in elk geval... of meot ik het je bewijzen?'
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 21:09:40 GMT 2
"Een kus kan wonderen doen van een bepaald persoon." [ja typfout is verbeterd XD] Zei Thobias en glimlachte. Eigenlijk dacht hij aan Saluka. Hij legde een vinger op Kyra's lippen en duwde haar iets terug. "En nee dat hoef je niet te bewijzen, dat geloof ik zo ook wel." ZEi hij met een flauwe glimlach.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 16:45:39 GMT 2
Kyra snoof. 'Dat is jammer. Ik heb zelf geen idee. Het zou een goed bewijs voor mij zijn. Ik nsap namelijk neit wat al die emisjes in je zien. Je ziet er goed uit enzo, en ik mag je wel, geloof ik, maar toch... om nou verleifd op te worden... Ik wou dat ik wist hoe eht was om leifde te voelen.. alleen maar door een kus..' Ze bleef dicht bij hem en glimalchte, een mengeling tussen lief en treurig.
|
|
|
Post by Merel on Feb 1, 2008 18:31:17 GMT 2
"Wist je dat je antwoord gaf op je eigen vraag? Ze zijn niet echt verliefd op mij, maar alleen maar omdat ik bekend ben en er blijkbaar wel leuk uitzie.." Zei hij en keek haar aan en glimlachte. "En zulke mensen, waarbij die kus wonderen kan doen.. Die als je die ziet je hoofd op hol staat, die moet je per ongeluk tegen het lijf lopen eigenlijk.."
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 19:23:31 GMT 2
'Dat heb ik bij jou opok gedaan,' lachte Kyra. 'Ik ahd neit verwacht dat ik een hufje echt aardig zou vinden en zelf dingen met hem gemeen zou hebben. Ik ahd verwacht dat je of een vijand zou worden, of een speeltje. Een aardige jongen, met heel misschien een teokomstige vriendhscap zag ik neit aankomen.' Ze alchte. 'Toch vind ik het jammer. Ik zou het graag proberen.. zien wat er gebeurd.'
|
|