|
Post by Merel on Jan 20, 2008 22:39:58 GMT 2
Buiten op het grasveld zat Thobias. Hij had mazzel dat het weer al iets warmer was, en vooral dat er geen wind was. Tegen de kou was hij wel bestand. Hij was vele ergere kou gewend. Maar de wind kon hij nu even niet hebben. Dit kwam omdat hij met zijn gitaar buiten zat, en er allemaal muziek bladeren op de grond lagen, overal om hem heen. Hij probeerde weer eens een nummer in elkaar te zetten, maar dit keer lukte dat niet helemáál zoals hij dat wilde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 18:59:05 GMT 2
'Klinkt goed.' Lief kijken, met een jasje dat een stukje buik toonde en een kort rokje stond Kyra achter hem. Ze stapte iets dichtrebij en proeerde zijn blik te vangen. 'Jij speel in een band, toch? I heb jullie weleens gehoord.' Ze stond vlak achter hem, met het veel te korte rokje, in dit veel te koude weer.
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 21:21:46 GMT 2
Thobias knikte maar had eerst nog wat meer aandacht voor zijn papieren. Beter gezegt; hij was niet zo snel geïnteresseerd in meiden. Hij werd vaker achterna gezeten en was inmidels erg goed in het ontwijken ervan. "Heb je het niet koud?" Vroeg hij toen hij was over zijn schouder keek en zag hoe bloot zij er wel niet bij stond.. Té blood naar zijn mening.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 21:27:48 GMT 2
Kyra grinnikte en ging naast hetm zitten.' Lijkt het alsof ik het koud heb? Ik zou me niet in zo'n rokje vertonen als ik dacht dat mijn benen eraf zouden vriezen. Heb er een panty onderaan.' Ze streek even over de lengte van zijn benen en glimlachte. "vertel eens, heb jij het niet koud, zitten in de sneeuw?'
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 21:43:41 GMT 2
"Ach je weet neit wat sommige meiden doen omdat ze denken dat ze anders niet mooi zijn.. Dus.." Zei hij en keek haar echt alleen maar aan, niet naar enig andere plek. Toen keek hij weer naar zijn muziek stukken. "Ik probéér een nummer te schrijven.. Maar of dat echt lukt is een ander verhaal." Zuchte hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:37:41 GMT 2
Kyra lachte nu echt. 'Tja, maar sommige meiden zijn altijd mooi, wat ze ook aanhebben, maar vinden ze af en toe leuk om zich aan zo aan te kelden dat ze zich ook mooi voelen. Waarom zou het niet luken dan? Misschien kan ik helpen, all zing ik meestal alleen maar in het Frans. Mijn engels is prima, though.' Het woordje was neit als bewijs, maar omdat ze er simpelweg vaak engelse woorden doorheen gooide oomdat ze dat leuk vond.
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 23:01:31 GMT 2
Thobias haalde zijn schouders op en glimlachte. "Tja ik weet niet zo veel van meiden af, behalve dat ik van sómmige echt heel erg gek.. Al valt het bij andere weer mee als je er eenmaal normaal mee praat." Zei Thobias en pakte wat papieren erbij. "Van mij mag je helpen hoor.. Ik kom hier niet helemaal uit." Zei hij en reikte haar een blaatje aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 23:03:56 GMT 2
Kyra glimalchte en pakte het blaadje van hem aan. Ze las de tekst door, begon het zacht te neurien en grinnikte toen. 'Kijk, hier zit het probleem. Je laat dit stuk constant rijmen, maar hier kap je daar opeens mee. Een vergissinkje?' Ze glimlachte, terwijl ze de stukjes aanwees. Haar jasje ahd etveel inkijk, maar vreemd genoeg was ze nu even neit met haar uiterlijk bezig, echter wel nog steeds met het versieren.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 9:39:18 GMT 2
Thobias kek naar wat ze aanwees.. "Ja klopt.." Mompelde hij en pakte het blaadje weer aan en begon het te veranderen. "Alleen is het wel de bedoeling dat niet álles rijmt.." Zei hij nog.. hij verbeterde het, en gaf het toen met een glimlach weer aan Kyra. "En wat denk je nu ervan?" Vroeg hij glimlachend aan haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:08:29 GMT 2
'Geweldig,'lachte ze. 'Ik vind je tekst echt goed. Ik weet neit, het is grappig, met een boodschap en het klinkt prima. Nu dan.' Ze grinnikte even en liet bestuderend haar blik over hem gaan. 'Het is niet zo heel verschillend, of je in het frans of Engels zingt, lijkt het wel. Ik dacht altijd vanw el, omdat Frans zo'n romantische taal is, maar blijkbaar meot je gewoon de juiste engelse woorden kennen. Vertel eens, wat voor woordenboek gebruik jij?'ze kon een speelse glimlach neit odnerdrukken.
|
|