|
Post by Merel on Jan 27, 2008 13:46:47 GMT 2
"Schattig hoor, die boxer met die teddybeertjes erop.. Of die string die een van jullie ertussen had zitten.. Of was die met teddybeertjes nou van Teddy en die met hartjes van jou? En die met clowntjes erop dan? en die ene soort van tijgerstring? Ik weet het neit meer. Maar het is práchtige versiering." Zei Kélian grijnzend en hield zijn toverstok vast in zijn zak.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 13:53:36 GMT 2
Jeroen keerde Vilder snel zijn rug toe. Een grijns verscheen op zijn gezicht. "Is goed meneer Vilder." zei hij. Hij gaf Florian een waarschuwende blik. Hij schudde zijn hoofd en doelde op het feit dat hij Kélian maa rmet rust moest laten. "Misschien dat we de versiering er maar beter af kunnen gaan halen?" stelde hij ondertussen aan Florian voor.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 13:58:22 GMT 2
Florian haalde jachtig en onregelmatig adem door zijn neus, iets wat aangaf dat hij écht heel boos was. Hij wierp een blik op jeroen en mompelde iets onverstaanbaars, en knikte dan. "Best" mompelde hij koppig en wierp een blik op Vilder. "Alledrie, blíjven" zei Vilder bot en schreef verder. Hij doopte de veer even in de inkt en krabbelde dan dingen in het dossier van Jeroen, en vervolgens in dat van Kelian. "Hoe ben je aan die kleding gekomen?".
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 14:00:57 GMT 2
"Sommeren?" Zei Kélian alsof het echt té logisch was.. Tja wát kon je nou eenmaal níét sommeren? Eigenlijk alles wel. Hij grijnsde vals naar Florian. "Tja als jij hier zit.. Kan iedereen dus genieten van jou ondergoed.. Staat er namelijk heel klein boven." Zei hij en grijnsde breed. "Moet ik nog zeggen wat er staat? Of ken je de magische woorden inmiddels al?"
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 14:04:09 GMT 2
Jeroen kon Vilder wel vermoorden. Hij had medelijden met Florian. Hij wierp een moordende blik op Kélian voordat hij zich weer omdraide naar Vilder. "Maar meneer, mag Florian dan niet gewoon gaan? Dan kan hij de schade misschien nog een beetje beperken. En hij heeft niks fout gedaan." probeerde hij zonder Vilder boos te maken.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 14:16:11 GMT 2
"Magische wattes?" zei Florian verbaasd en schudde even met zijn hoofd. Hij snapte Kelian totaal niet, maar dat wou hij wel. "Zeg dat nog eens" Vilder schudde met zijn hoofd. "Níemand gaat totdat ik dít heb opgelost!" zei hij kil en kraste verder over het perkament.
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 14:19:32 GMT 2
Kélian grijnsde en keek Florian aan. "You've just been..... PUNK'D!!" Zei hij grijnzend. "Die woorden heb je al eens eerder gehoord nietwaar?" Zei hij en keek even ongeintereseerd naar Jeroen, en toen weer vals grijnzend naar Florian. Hij vond het geweldig hem zo te pesten.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 15:28:35 GMT 2
Jeroen hield zijn mond maar. Hij kon het alleen maar verergeren bij Vilder. Hij keek weer naar Kélian en Florian. Dit was gewoon gedoemd om fout te gaan. "Misschien... moet jij maar eens je kop houden." stelde hij met een glimlach voor.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:31:02 GMT 2
Florian trok een woest gezicht en keek even naar Jeroen, en viel hem toen bij. "Ja, als jij die smerige zwadderaarkop van je eens houd, dan is iedereen meteen een stuk vrolijker". Uitdagend keek hij Kelian aan. Hij had dat debiele zinnetje 'you've just been punk'd' al vaak genoeg gehoord. Vilder keek even op van het dossier van Kelian en staarde naar de jongens, maar hield zijn mond. Als ze gingen vechten, zo dacht hij, kon hij nog meer in het dossier zetten.
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 20:40:32 GMT 2
"Ja dan zouden jullie een stuk vrolijker zijn.. Maar dát was niet de bedoeling! Dus ik was het ook niet van plan.." Zei Kélian en keek al even uitdagend terug naar Florian.. Zou hij het durven? En die Jeroen ook? "Maar zeg eens, de vraag was of je dat zinnetje kende.. Anders zorg ik ervoor dat het je voorlopig maar al te goed bij zal blijven.."
|
|