|
Post by melien on Jan 28, 2008 10:09:14 GMT 2
Jeroen stopte zijn hand in zijn broekzak waar zijn toverstok was. Hij zou hem wel is waar niet aanvallen, maar als Florian zich niet kon beheersen ging hij mooi wel even een ramp voorkomen. "Nou, eigenlijk wordt ik pas vrolijk als ik je niet meer zie." zei hij rustig tegen Kélian.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 19:09:25 GMT 2
"Hou dat zinnetje van je maar voor je" zei Florian koeltjes en deed zijn handen in zijn zakken "Aangezien je toch al een belabberde woordenschat hebt". Hij zweeg en wierp een blik op Vilder die allemaal dingen in Kelians dossier schreef, en grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 20:40:18 GMT 2
Kélian keek ongeinteresseerd ook even naar het dossier dat hij met Kyra en Kaitlin deelde. Deze was inmiddels toch behóórlijk vol. Niet dat het hem íéts boeide.. "Mijn woordenschat is misschien maar iets beter dan de jouwe, maar mijn hersenen zijn daar in tegen duizend maar groter. Aangezien ik zo veel kan verzinnen dat het jou verstond te boven gaat. " Zei hij grijnzend en keek vals naar Florian terwijl hij zijn toverstok beet had, wat neit zichtbaar was.
|
|
|
Post by melien on Feb 3, 2008 11:40:12 GMT 2
Aaron verdraaide zijn ogen. "Je zult wel bedoelen dat Florian duizend maal meer hersenen heeft in 1 hersencel dan jij in je hele lichaam." zei hij rustig. Kélian hoefde niet te proberen om Florian, of des noods iemand van zijn vrienden, te beledigen waar hij bij stond. Jeroen had het daar niet zo heel erg op.
|
|