|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 23:53:06 GMT 2
'Terry, stop! Wacht!' Kyra deed een wanhopige poging om overeind te blijven op die belachelijke schoeen met wieltjes, zoals zij ze noemde, terwijl Terry op haar gemak voor haar vriendin uit skate. Al rijdend draaide Terry zich naar Kyra opm, haar blonde haren wapperend in de wind, met een grote grijns. 'Wat is er dan? Kan mevrouw perfect dit neit?' Ze maakte een aantal draaien in de lucht een skate vrolijk verder.
Gerergerd liet Kyra zich op de reling zakken schopte de skates uit. 'Stomme dreuzelsport. Daar ben ik veel t goed voor,' snoof ze zacht.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 14:04:31 GMT 2
Elin liep met een elegantie van een schaatster voorbij op enorme hakken alsof ze dit altijd deed. Ze wierp even een blik op Terry en Kyra, keek vol afgunst naar hun schoenen, maakte een afkeurend geluidje en ging met haar hand door haar haar. "Goedemiddag" zei op een toon die veels te aardig was om serieus genomen te worden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 14:07:29 GMT 2
Kyra keek op en knikte naar Elin. 'Jij ook hallo.' Ze gooide de skates weg en strekte haar benen. Ze droeg lange zwarte kausen, die elegant om ahar slanke kuiten vielen.
Terry keek op, walgde en negeerde Elin verder. Ze sprong, gleed schuin over de rand van de brug en kwam weer veilig neer. Ze had geen behoefte met Elin te praten.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 14:59:27 GMT 2
Elin keek even hoe Terry een schuiving over de reling maakte en wende haar blik toen weer op Kyra. "En?" zei ze en keek haar aan "Hoe staat het leven tegenwoordig, bij jou".
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 15:06:09 GMT 2
'Prima hoor, niet slechter dan anders, ook neit veel beter. En met jou? Hoe staat het met de maan?' Ze grijnsde plagend. Ze ahd gehord van Draconic wat er met haar ws gebeurd en vond eht eerlijk gezegd ongelovelik grappig.
Terry vermaakte zich emt skaten. Even de frustraties van zich af.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 16:39:48 GMT 2
Elins gezicht verstarde en haar glimlach stierf langzaam weg. Ze keek eerder geschrokken dan kwaad en keek Kyra aan. "Wié heeft je dat verteld" zei ze haastig en keek eerst of er mensen om hun heen waren, maar afgezien van Terry, was er niemand.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 16:44:09 GMT 2
'Draconic. Hij was rbij toen je naar de ziekenzaal moest en hij heeft veel contact met Shirie. van haar hoorde ik het achteraf. Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik wel erg grappig. Dat e haar zo pisst krijgt dat ze je als weerwolf bijt... Goed gedaan hoor, dan krijgen weinig mensen voor elkaar.' Ze rekte zich uit en keek haar haar trainingsbroek. Ondanks dat hij er goed uitzag, had ze nu levier iets stijlvollers aangehad. Dat ahd ze altijd als ze bij Elin was. Ze wilde graag beter zijn dan zij.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 16:55:29 GMT 2
"oh" zei Elin koeltjes terwijl ze aan haar haar plukte en haar gewicht verplaatste naar een been, zodat haar andere been wat krommer stond en haar kont wat naar achteren stond, voor het geval er een jongen aan kwam. "Nou, ik vind het persoonlijk niet zo héel grappig hoor" mompelde ze dan. Ze had een lelijk litteken, ook al was het niet zo groot, op haar arm, en moest iedere maand voor volle maan een ranzig drankje drinken. En daar werd niemand blij van.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 16:59:40 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Ik wel. Als je haar zo weet op te fokken.. Deed draconic vroeger ook altijd. Erg leuk. Dan kwam hij weer met ee gebroken arm aanlopen. Maar dat ze je echt als weerwolf wilde bijten... je meot het wel zwaar verkloot hebben... Trouwens, hoe is dat nou? Zo kanp als meisje en dan zo gevaarlijk met volle maan?' Ze was in een treiterbui.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 17:18:11 GMT 2
Elin versmalde haar ogen en perstte haar lippen op elkaar, iets wat ze wel vaker deed als iemand haar enorm liep te irriteren en rolde overduidelijk en overdreven met haar ogen. "Whatever, alsof jou dat aangaat" beet ze Kyra dan toe "Zullen we het ergens anders over hebben?"
|
|