|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 19:34:59 GMT 2
Kyra haalde haar schouders op. 'Wat jij wil. Het gaat me ook neit aan, kan ik het helpen dat ik het moest aanhoren... Praat maar over iets, ik luisetr wel als het me boeit en emt wat mazzel praat ik terug.' Ze keek naar Terry, die werkelijk als een gek heen en weer skate, vol wan opopgekropte woede.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 19:51:13 GMT 2
Elin wiebelde even met haar hoofd heen en weer om de spieren in haar nek los te maken en wierp dan een blik op Terry. "Blond haar staat haar echt veel beter he?" zei ze liefjes "Eigenlijk is dat in het algemeen. Jongens vállen nou eenmaal op blond". Ze glimlachtte onschuldig en keek Kyra aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 20:02:58 GMT 2
Kyra trok vragend een wenmkbrouw op. 'Dat is wat jij denkt. De enige jongens die op blond vallen, gelvoen dat ze meteen emt ze eht bed in duiken en dom zijn. Ze houden van bruin haar, want dat is gewoon mooi. Zwart haar was inderdaad niet al te best, maar goed, het stond haar opzich wel...'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 1:02:49 GMT 2
Elin slaakte een verontwaardigde zucht en keek Kyra aan. bedoelde ze daar wat me..?. Ze keek haar verontwaardid aan en keek dan even naar Terry , en rolde dan weer overdreven met haar ogen. "Sorry schat, maar als ik het zo zie ben jij degene die met jan en alleman het bed in duikt, en je bent toch echt bruin"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 1:11:37 GMT 2
'Dat mocht je willen. Ik pik enkel de meest waardevolle en knappe uit. Ik doe het niet met ze, ik laat het ze alleen geloven en als ze op me vallen, laat ik ze vallen. Dat is zo grappig. gaan ze janken.' Ze grinnikte vals. 'En ik heb de slimme kwaliteiten van een brunette, die de meeste blondjes missen. Vandaar dat dat blonde haar TErry beter staat want erg intelligent is ze niet.' Ze snoof even.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 11:34:09 GMT 2
"Je bent een rotkind, weet je dat?" zei Elin maar moest desondanks lachen. "Dat mág ik wel". Ze ging met haar hand door haar haar en haalde het elastiekje van haar pols, om er een staart van te maken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:55:30 GMT 2
Kyra haalde haar choduers op. 'En nog leuekr, het intersseerd me zo weinig wat jij van me vind.. maar ik mag jou ook wel. Gewoon om te pesten en treug gepest te worden.. dat soort vriendschappen zijn r ook nodig. Niet alles hoeft klef en leif te zijn.' Ze grijsnde even uitdagend anar Terry en schudde haar hoofd. 'Toch kan ik het neit uitstaan dat zo'n bloedverrader wel met die stomme dingen overweg kan en ik niet.' Ze gaf een schop tegen de skates.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:14:33 GMT 2
"Hangt waarschijnlijk veel met dreuzels, dreuzelkinderen. Zoals die tweeling Mënzil". Ze strekte haar benen. Zelf had ze een veels te kort wit broekje, waaronder haar magere, bruine en naar haar mening : prachtige benen zichtbaar waren. "Mooi zo, dan hebben wij nu een 'pest' relatie"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:37:20 GMT 2
Kyra knikte. 'Al vind ik relatie zo'n stom woord. Ik heb neit eens met jongens een relatie, als ik er een met een meisje begin wordt ik echt bang van mezelf.' Ze grijnsde even en knikte toen. 'Ja, dat doet ze zeker. Maar toch, het schijnt eel goed voor je billen en benen te zijn ,dus eht leek me wel iets.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:40:13 GMT 2
"dan is het wel handig, maar straks bezeert ze zich zo érg en ligt haar hele gezicht open" zei Elin en grinnikte even, bij het idee al. Ze glimlachtte en ging nogmaals met haar hand door haar haar.
|
|