|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:42:38 GMT 2
'Daar is ze te goed voor en zelfs al viel ze, katten komen altijd op hun pootjes terrecht. Als je heir bent voor pijn en lijden, dan vrees ik dat je verkeerd zit. Ik doe eht neit nog een keer en zij is.. niet leuk in dat opzicht. Alleen als ze dronken is. dan is ze vet grappig.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:14:34 GMT 2
"Dan zal ik moeten wachten" zei Elin liefjes en glimlachtte onschuldig, en leunde naar achteren tegen een van de houten steunpalen van de brug. "Je ziet er.. redelijk uit vandaag, Kyra" zei ze dan, en bij haar was dat even goed als een compliment.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:28:15 GMT 2
Kyra lachte. 'Vind je? Ik zie er juist neit uit. Deze broek,' ze plukte aan de trainingsbroek,' is de oudste die ik heb, aangezien Terry me waarschuwde dat ik nog weleens kon vallen en ik neit wilde risceren een beter te beschadigen. Dit shirte,'ze wees erop,' is neit van mij, maar heb ik gwoon gejat omdat ik ee oud shirt zocht en ik die zelf neit heb.' Ze grnnikte. 'Maar jij ook, zoals altijd. Vreselijk toch, bij jou gaan mensen zich bijna lelijk voelen, behalve aals ze zo knap zijn als ikk.' Ze grijsnde.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:39:36 GMT 2
"Ik weet het" zei Elin en maakte een arrogant handgebaar "maar dat is ook omdat ik gewoon alles mee heb. Blond haar, goede voorgevel, lange benen, enzovoorts". Ze grinnikte even om zichzelf en trok het witte glinsterende hemdje wat ze aan had wat beter, zodat haar decollete meer op viel.
(XD whaha xD sorry)
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:46:46 GMT 2
Kyra boog zich voorover, keek toen van odner en schudde spijtig har hoofd. 'orry, die voorgeven zie ik niet, of bedoel je die silicoe dignen?' Ze grijnsde breed. 'Ik zou noit blond aar willen. Jongens nemen me al bijna neit serieus met mijn uiterlijk, als ik ook nog dat haar had.. nee, het is wel pirma zo.'
|
|