|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:07:48 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "Wat een haast. Heb ik iets verkeerds gezegd? Zo ja, dan spijt dat me heel erg hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:09:58 GMT 2
Shirie grinnikte. 'welnee, Je bracht me alleen aan het denken. Ik moet even iets controleren bij een vriend van mij. Ik zou het gezellig vinde als je mee gaat, want ik wil je echt beter leren kennen eigenlijk...' Ze glimlachte even verledidelijk.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:12:42 GMT 2
WIlliam keek even verrast en bedacht toen, net voor hij iets wilde zeggen, dat hij niet opnieuw bot moest doen. "Ja ok is goed. Gezellig." Hij glimlachte en stopte snel zijn gitaar in de gitaartas die hij op zijn rug hees.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:15:05 GMT 2
Ze glimlachte naar hem en omhelsde Ace. 'Ik zie jou snel nog, okey?' Ze gaf hem een kus op zijn wang en wendde zich tot Teresia. 'Blij dat ik nu weet wie je bent. Misschien.. kunnen we eens ergens afspreken?' Toen draaide ze zich om en vertrok.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:17:30 GMT 2
"Hm... Ja... Doei." Zei WIlliam een beetje onhandig en stak zijn hand op voor hij zich achter Shirie aan haastte. Nogsteeds niet wetend waar ze heen gingen en ook niet wetend waarom hij eigenlijk meeging.
|
|