|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 1:09:43 GMT 2
"The sky has lost it's colour, The sun has turned to grey. At least that's how it feels to me, Whatever you're away. I crawl up in a corner, To watch the minutes pass. Each one brings me closer to, The time you coming back.
I Can't take the distance, I can't take the miles. I Can't take the time till I'll next see you smile, I can't take the distance. And I'm not ashamed, That with every breath I take I'm calling your name. That I can't take the distance."
William hoorde zijn eigen stem nog echoen door de gang terwijl hij het eerste couplet en het refrein van zijn eigen nummer zong en speelde. Hij ging meteen over op een het einde van het nummer, bij gebrek aan behoefte om het nummer helemaal uit te spelen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 1:14:35 GMT 2
De muziek uit haar oordopjes overstemde het geuid in de gang, terwijl ze dansend naar binnen kwam. Ze sprong en rende en voor ze het wist knalde ze tegen iemand op. Ze slaakten een kreet en keek wat boos op. Toen verzachtte de uitdrukken op haar gezicht. 'Haaj, sorry. Hmm, ik kne jou nog niet. Waarom niet?' Ze glimlcahte verleidelijk, terwijl ze de oordopjes uitdeed.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 1:22:11 GMT 2
William keek even verbaasd naar Shirie en verbrak onmiddelijk met spelen. Hij haalde zijn schouders op. "Zijn verschillende redenen voor. Niet dezelfde afdeling, we komen niet op de zelfde plaatsen, we hebben niet samen les. Dat zijn er maar een paar." Zei hij rustig en controleerde onopvallend of zijn gitaar nog helemaal heel was. "Gaat het wel?" Vroeg hij daarna.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 17:19:09 GMT 2
SHirie staarde hem aan. 'Zomaar gedisst in een flirt. Lekker ben jij.' Ze gooide haar haren nonchalant naar achter en keek hem neutraal aan. 'Ja hoor, niks aan de hand. Ik kan wel tegen een stootje. Is je gitaar nog heel?' Meer intersse in het instrument dan in hem.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:16:05 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "Ow sorry, ik ben niet zo wakker." Zei hij rustig. "Ja, ook deze gitaar kan wel eten een stootje." Hij glimlachte. "Ik zal wel even doen alsof ik net niet zo bot gedaan heb." Hij stak zijn hand uit met de palm naar boven. "William Lyam Daniëls, met wie heb ik het genoegen?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:36:17 GMT 2
Ace kwam de gan g in sliden. Met Teresia op de hielen. "Ace, hou op. Geef Carrot terug" Gromde ze. Ace keek naa rhet sneeuwwitte konijn. "Aceee!!" Brulde ze. Ace lachtte alleen maar en moest nog net optijd stoppen voor Shirie en de onbekende jongen. Teresia gaf Ace een ahrde klap op zijn arm. "Ace, doe dat nooit meer!" Ace gaf het konijn terug en omhelsde Shirie. "Carrot is niet zo stabiel als jij ebnt" Snauwde ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:53:55 GMT 2
Shirie glimlachte uitdagend. 'Dan zal ik ook maar doen of je dat neit hebt gedaan. Shirie Ashinta.' Ze schudde zijn hand en grijnsde toen. Opeens keek ze op en zuchtte diep. 'Ace, idioot, laat dat meisje met rust,'zei ze, terwijl ze zijn omhelsing beantwoordde. 'Is je knuffel in orde?' Alles wat zacht en lief was, was een knuffel. Bedenkelijk leit ze haar blik over teresia heen gaan. 'ken ik jou niet?'vroeg ze zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:56:49 GMT 2
Ze aaide Carrot rustig en keke op naar het meisje die vroeg of ze haar kende. "IK weet niet" Toen ze rustig in het meisje haar ogen keek schrok ze zich zowat dood. Ze kreeg rode wangen en zei maar niks meer. Ace grijnsde breed. "Ik ben opzoek, naar mijn lieve prinsje. Joey" grijnsde hij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:59:21 GMT 2
William keek het tweetal met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij had alwel in de gaten dat de mensen op deze school niet altijd even normaal waren. "Laat ik maar hopen dat je kleine prinsje een hond is... ofzo." Zei hij droog.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 20:00:48 GMT 2
Teresia merkte nu de jongen op. Ze glimlachte veen naar hem en liep naa rhem toe. Ze stak rustig haar hand uit. "iK ben Teresia Lind. En dat is Ace Durango" Zei ze terwijl ze ging zitten en Carrot op haar schoot zette. Ace zuchtte. "En wie mag jij zijn?" Hij trok zijn wenkbrauw op.
|
|