|
Post by Lisa .. on Jun 8, 2007 19:15:49 GMT 2
'Het gala was inderdaad niet zo'n succes he.' zei Meera. Daarna dacht ze even aan de voor en na delen van feesten in leerlingenkamer.'Over feesten in de leerlingenkamer, ik denk dat we dan gezeur kunnen krijgen van overlast ofzo, en dan zijn er allerlei mensen met wie ik niet hoef te feesten, lees eerstejaars over het algemeen dan.' antwoordde Meera haar vraag.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:14:01 GMT 2
"Ja dat is waar. He balen, ik heb wel zin in een feestje eigenlijk!" Zei ze maar bedacht ook dat ze liever geen eerstejaars erbij wou hebben. Ze zuchte. "Heb jij nog enig idee?" Vroeg ze en keek naar Meera. "Mijn ideeën raken wat op." zei ze flauw grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 9, 2007 19:20:17 GMT 2
'Mmm...' mompelde Meera even. 'Er moet gewoon een plek zijn waar we ongestoord een feestje kunnen bouwen, met de mensen wie we willen, zonder gezeur. Of we moeten een keer met ze allen gaan zwemmen of bowlen, ik weet niet of je dat kent? Me zus had het er wel eens over en die heeft al lang een dreuzelvriend.' legde ze even uit.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 21:00:02 GMT 2
Rachanna keek even bedenkelijk. "Zwemmen kan best, Feestje met alleen 'genodigden' kan ook prima. Maar wat is nou weer Boolen, of wat je dan ook zei." Zei ze en keek Meera vragend aan. Wat was boolen nou weer?
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 6:33:19 GMT 2
Meera schoot in de lach, de reactie van Rachanna kwam er zo droog uit. 'Het is bowlen, ofzo. Ik heb het ooit met me zus gedaan, het is zo'n gaar dreuzeliets maar wel leuk. Je hebt een baan met 10 kegels en dan moet je met zo'n bal zoveel mogelijk kegels omgooien. Het klinkt misschien vaag of saai maar het is echt grappig.' Tijdens haar vage uitleg deed ze alsof ze dingen in de lucht tekende, die het waarschijnlijk nog verwarrender maakte. 'Ik denk niet dat je het helemaal snapt, misschien moet ik eens foto's aan me zus vragen.' Ze lachde nog even na en wachtte op Rachanna's reactie.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 12:17:55 GMT 2
Rachanna schoot in de lach en keek haar vragend aan. "Wat is daar nou leuk aan? met de spreuk gommibommi gaat die bal waarschijnlijk zo had dat hij al die hoeveel wat voor een dingen dan ook omver schiet." Zei ze grijnzend. Klonk niet zo moeilijk, wel een raar iets hoor dat boowlen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 12:39:05 GMT 2
Meera liet zich aansteken door het lachen. 'Okee, ik weet dat het niet iets voor Zwadderaars is, ik dacht eerst ook zo, maar had me laten overhalen door me zus om het 1 x te proberen, zonder magie. En het was eigenlijk wel leuk, maar aangezien ik jullie niet kan overhalen laten we dat maar niet doen dan.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 15:11:01 GMT 2
Rachanna giegelde. "Zonder Magie? Dat is voor de meeste Zwadderaars zo goed als onmogelijk! Maar misschien kunnen we het ooit eens proberen, als je ervoor zorgd dat onze toverstokken van te voren ingenomen worden." zei ze bedenkelijk. "Maar wat moet je dan omveer krijgen met die bal?" ze werd er een beetje nieuwsgierig naar.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 15:25:11 GMT 2
Meera lachde even. Ze haalde haar toverstok tevoorschijn en keek even rond. Ze zag niks wat op een kegel leek en probeerde met een soort tekenspreuk een kegel in de lucht te tekenen. Het zag er een beetje vaag uit maar het kon ermeedoor. 'Nou eh dit moet een 'kegel' voorstellen' zei ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:43:09 GMT 2
Rachanna keek grinnikend naar de tekening. "Dus die kegelgevallen moet je met een bal omvergooien? Dat is toch niet zo moeilijk? Als je er zo voor gaat staan dat als je zelfs die bal zacht rolt ze nog allemaal omzijn? Of je schopt er gauw een om." zei Rachanna bedacht zaam. Het klonk echt simpel..
|
|