|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 16:58:21 GMT 2
'Je hebt ook nog een baan waar die bal over heen moet, ik kan het niet echt uitleggen, maar je kan en mag ze niet opschoppen, zelfs niet als je dat graag wilt.' zei ze lachend. 'Het klinkt simpel maa rgeloof me , dat is het niet echt.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 17:25:22 GMT 2
Rachanna keek nog steeds wat verbijsterd naar degetekende kegel in de lucht. "Weet je, laten we het eens in de vakantie gaan doen, dan wordt het misschien wat duidelijker." Zei ze tenslotte, ze snapte het nu echt niet meer. "MAar dat Boowlen word dus niks gok ik zo, Dus of genodigden feest of zwemmen.. Enig ander idee?" Zei ze en keek naar Meera.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 11, 2007 17:26:28 GMT 2
'Ik denk het ook niet.' zei Meera lachend.'Zwemmen of feesten, is gewoon de ideale oplossing. Moeten we gewoon even kijken wat de rest wil of ervan vind. Denk dat ze er wel zin in hebben maar je weet het maar nooit tegenwoordig. Ik heb verder geen ideeën meer, jij?' vroeg ze vervolgens.
|
|
|
Post by Merel on Jun 11, 2007 18:05:15 GMT 2
"Of wat dacht je van een combinatie van beide?" Stelde Rachanna voor. Je kon natuurlijk ook eerst gaan zwemmen en daarna nog eens lekker feesten. "Verder heb ik geen ideeën meer." Zei ze bedenkelijk.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 11, 2007 19:10:00 GMT 2
'In de vakantie, een combinatie van zwemmen en feesten, dat is het superidee. Goed plan.' zei Meera tenslotte. Ze zat nog steeds op de grond en ging wat rechterop zitten tegen de muur aan. Vervolgens keek ze haar vriendin nieuwsgierig aan en zei:' Verder nog dingen die ik echt moet weten?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 14, 2007 21:21:16 GMT 2
Rachanna grijnsde. "Laten we dat maar eens gaan doen!" Zei ze. Toen keek ze naar Meera en dacht diep na. "Nee niet echt.. Wat zou je willen weten?" zei ze en dacht na.. Zover zij wist was er nou niet bepaald iets erg bijzonders gebeurt...
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 22:38:22 GMT 2
'Het was niet zozeer op iets doellend bedoelt, als je dat dacht.' zei Meera even. Ineens schoot haar wat te binnen.'Je raad nooit wat er een paar dagen geleden is gebeurd?' zei ze grijnzend tegen haar vriendin. Op Draconic na wist nog niemand op school van wat er gebeurd was bij het Krijsende Krot en dit was de goede gelegenheid om het te vertellen, dacht ze.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 9:46:30 GMT 2
Rachanna keek nieuwsgierig naar Meera. "Wat is er dan gebeurt. Zo te horen iets leuks!"Zei ze lachend. "Nou vertel maar, Ik ben een en al oor!" ze grijnzde en gaf Meera een klein duwtje. Ze was altijd veel te nieuwsgierig.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 15, 2007 10:01:27 GMT 2
Meera lachde. 'Nieuwsgierig?' vroeg ze plagend terwijl ze Rachanna terugduwde. 'Ik weet niet of je iets meegekregen hebt dat Draconic een paar mensen kent die weet ik het in de muziekwereld zijn? Hij had dus geregeld dat ik auditie mocht komen doen.' Meera glunderde bijna toen ze het vertelde, het was alsof ze het weer opnieuw meemaakte.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 12:08:32 GMT 2
Rachanna dacht diep na. "Zou wel kunnen, We hebben het niet echt over dat soort dingen." zei ze bedenkelijk. Toen glimlachte ze. "Dus je gaat de muziek wereld in? Geweldig!" zei ze vrolijk. "En wat ga je nu precies doen?" Vroeg ze, er al helemaal vanuitgaande dat ze Meera goed genoeg vonden.
|
|