|
Post by Lisa .. on Jun 15, 2007 13:10:09 GMT 2
Meera schoot inde lach, het was een typische Rachanna reactie. 'Er was zo'n vaag ding dat ging gloeien of oplichten als het goed was ofzo, heel vaag in ieder geval. Maar na ik gespeeld had kwam een van die 3 naar me toe met soort van contract ofzo. En..' Meera's stem begon wat vrolijk en snel te praten, het gevoel van toen ze hier net zat was totaal verdwenen. 'Ik weet nog niet wat ik precies ga doen, wat ik wel weet is dat je vriend mijn manager wordt.' zei ze plagend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 21:58:30 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Nou misschien kan ik dan ook nog helpen." zei ze lachend. "Wel geweldig zeg!" ZE vond het erg leuk voor Meera, Ook zou ze haar waarschijnlijk wel eens horen, aangezien ze zei dat Draconic haar Manager werd.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 8:21:46 GMT 2
Meera lachde en keek haar vriendin aan. 'Alleen die 'maten' van hem waren wel vaag, nouja 1 was normaal en die andere 2 hebben voor het grote deel weggerend voor een 'bijtend kussen' en zonder stem in paniek rondjes gerend. Die mensen waren echt vaag, en dan zeggen ze bij mij thuis dat ik vaag ben.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 15:46:13 GMT 2
Rachanna schoot al helemaal in de lach toen ze over bijtende kussens begon. "Nouwja, Laten we zeggen dat ik het aardig gewend ben... Maar je went eraan." Zei ze nogsteeds lachen. "Welke kleur waren ze? Toevallig toch geen Roze?"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 21:20:24 GMT 2
Meera lachde. 'Het zou ook toevallig zijn als ze niet roze waren geweest. Ervaring?' zei ze lachend terwijl ze Rachanna een zachte duw gaf. Ze had haar humuer van brak naar vrolijk gekregen en er waren er weinig die dat konden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:24:36 GMT 2
Rachanna lag nu echt in een deuk en deed net alsof die duw heel hard was en lag nu op haar zij op de grond. "Nee hoor.. Kom je daar nu bij? Laten we zeggen dat ik de roze kussen nogal dankbaar ben.." Zei ze vaag. Ze krabbelde weer overeind nogsteeds lachend. "Jij gaat op het feest live zingen! Dat vind ik wel een leuk idee." zei ze grinnikend, ze wilde Meera graag nog eens horen zingen, ZE kon het erg goed..
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 21:30:42 GMT 2
Meera kreeg nu verlengen van de slappe lach die ze eigenlijk al de hele tijd had. 'Volgens mij zijn roze kussens in combinatie met sommige Zwadderaars gewoon de ultieme opvrolijkactie?' Even lachde ze weer. 'Als de rest het wilt, maar daar moet ik wel over nadenken, misschien moet je een afspraak maken met me manager?' Het laatste klonk zo niet serieus omdat Meera dehalve tijd gewoon lachde.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:36:23 GMT 2
"Nou niet alleen opvrolijken." zei ze giegelend. "Maar ik weet zeker dat de rest je wel wil horen.. Als je zelfs een platen contract hebt of iets! En maak je over die Manager geen zorgen, Die krijg ik wel om" Zei ze grijnzend en knipoogde.. "Maar had je ooit gedacht dat Zwadderaars en lief, roze en kussens, samen ging?"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 7:46:48 GMT 2
Meera lachde naar haar vriendin. 'Nee, en volgens hoef ik dat ind e werkelijkheid niet mee te maken.' lachde ze. 'Ikhad ook niks anders verwacht dat je me manager om zou krijgen.' Even stond Meera op, ze zat hier nu toch al een poosje en van zitten werd je stijf.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 13:20:01 GMT 2
Rachanna lachte en stond ook op. "Stukje lopen denk ik zo?" zei ze. "Laat ik het zo zeggen dat ik vanaf nu heel erg van Roze kussens hou.. Niet dat ik dol ben op roze.. Maar als nog.. Maar Mag ik je een keer horen zingen? Of ik zorg er wel voor dat ik een keer bij je Repetitie kan zijn? Als je dat leuk vind tenminste." Zei ze lachend.
|
|