|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 11:46:14 GMT 2
Op Bill's voorstel waren ze naar buiten gegaan. Waar heen hadden ze niet precies afgesproken dus had hij besloten voor het rozenperk. Bij het meer was het al druk en bij de zandpaden ook al een beetje. Even stond hij stil en keek of Sara hem volgde. De lucht was gevuld met duizende sterren en een heldere halve maan. Even glimlachtte hij en wachtte rustig verder op Sara. Mischien was ze hem uit het oog verloren omdat het vrijwel donker was.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 11:55:33 GMT 2
Sara was Bill gevolgd, maar had geen zin om dezelfde weg te nemen. Nu kwam ze naast hem tevoorschijn van een andere kant. "Wacht je op mij?" vroeg ze lief. Ze lachtte naar hem. Het was heerlijk koel buiten en ze was blij dat ze uit de warme, muffe lucht weg was die in de grote zaal hing.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 12:03:00 GMT 2
"Ja, ik wachtte op jou" zei Bill lachend. "kom, het is vrijwel groot dus hier kunnen we ook lopen of wil je liever zitten?" wijzend op de vele bankjes die er stonden. En het pad met daarnaast duizende rozen.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 12:36:07 GMT 2
Sara dacht even na. Zitten of lopen? "Laten we maar even lopen." zei ze uiteindelijk. Ze had niet zo'n zin om te zitten. Haar hand ging naar haar haar, waar ze de witte roos weer in had gedaan voor dze avond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 12:47:48 GMT 2
Bill knikte "is goed en ..waar wil je het over hebben?" hij was totaal niet goed in dit soort dingen. Zijn blik viel op de witte roos, was dat diegene die hij had geplukt?
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 14:15:57 GMT 2
Sara bloosde lichtjes. Mara was veel beter in zulke dingen dan zij. "Ik..." ze zuchtte, "Ik weet het niet." zei ze. Het klonk waarschijnlijk ontzettend stom, maar ze had echt geen idee.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:21:56 GMT 2
"Ik bepaald ook niet" zei Bill eerlijk "Ik praat vrij weinig met ... meisjes" Leuke liet hij achterwege. Mischien dat hij dat later zei. Eventjes haalde hij zijn hand door zijn haren en keek Sara kort aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 14:24:39 GMT 2
"Ik ook niet met jongens." zei ze. Waar ik iets voor voel. Voegde ze er in gedachten nog bij. Het was een beetje raar. Zo alleen, met zijn tweeen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:28:15 GMT 2
Bill knikte eventjes "Beide zijn we verlegen geloof ik" mompelde hij toen. Het was nog net hoorbaar. Zou hij vertellen dat hij haar leuk vondt. Normaal stuurde hij een klein briefje want recht voor iemands gezicht durfde hij het haast nooit te vertellen.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 14:52:40 GMT 2
Sara keek weg. "Ik ben hier gewoon niet goed in." zei ze zachtjes. Ze beneidde haar zus nu meer dan ooit. Een traan prikte in haar oog. Ze vertikte het echter om te gaan huilen. Dat zou het er niet veel beter op maken.
|
|