|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:57:13 GMT 2
"nog iets dat we gemeen hebben" zei Bill. Hij keek naar haar, was ze bijna aan het huilen? Hij liep langzaam naar haar toe, om haar niet te laten schrikken. Toen legde hij langzaam zijn armen om haar heen. Hoe zou ze reageren hierop?
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 15:08:21 GMT 2
Sara schrok even toen Bill zijn armen om haar heen sloeg. Ze draaide zich naar hem toe en glimlachtte. Soms snapte ze zichzelf niet, nu ook. Ze zuchtte. "Mara is hier veel beter in.Vooral als.." mompelde ze. De rest van de zin slikte ze in.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:10:48 GMT 2
Bill keek vragend "Vooral als....wat?" vroeg hij toen. Opnieuw glimlachtte hij "Er zit je iets dwars geloof ik" vervolgde hij. Zijn blik gleed naar de lucht. Een vallende ster tussen alle duizende sterren was bijna ontzichtbaar.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 23:26:27 GMT 2
Het om een jongen gaat die ze leuk vind. Wilde Sara zeggen. "Niks, laat maar." zei ze in plaats daarvan en ze maakte zich los uit de omarming en liep weer verder. Wat ben je in hemels naam aan het doen?! Ze snapte zichzelf niet meer. Waarom vertelde ze hem niet gewoon wat ze werkelijk dacht?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 11:29:30 GMT 2
Ze voelt zich volgens mij niet zo op der gemakt dacht hij. Rustig liep hij haar achterna. Na een stilte besloot hij wat te zeggen "Ehm..normaal vertel ik het via een briefje omdat ik het meestal niet in het openbaar durf te vertellen..maar ik vindt je leuk" zo dat was eruit, dat voelt wel een stuk beter aan dacht hij.
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 17:50:43 GMT 2
Toen Bill naast haar kwam lopen had Sara niet opgekeken of iets gezegd. Nu keek ze echter verrast naar Bill. Dat had ze echt niet verwacht. Zeg iets! Schoot door haar hoofd. Ze kon zo snel alleen niks bedenken. Zou ze gewoon de waarheid vertellen? "Ik jou ook." zei ze bijna onhoorbaar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 18:00:19 GMT 2
Bill glimlachtte eventjes "mischien was dat de reden dat we zo stil waren" mompelde hij toen. Hij voelde zich vrolijk, gelukkig en iets wat hij niet kon beschrijven.
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 18:19:36 GMT 2
"Misschien?!" vroeg Sara verbaasd. Ze wist het wel zeker. "Wat ik net wilde zeggen..." begon ze. Maar ze stopte weer. Moet ik dit wel zeggen?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 18:23:57 GMT 2
"je kan het wel zeggen, als je het wilt" zei Bill, opnieuw glimlachtte hij. Hij raakte kort een verwelkte roos aan, zonde dacht hij eventjes. Toen keek hij naar Sara.
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 18:28:59 GMT 2
"Mara is veel beter in dit soort dingen. Vooral als het om een jongen gaat die ze leuk vind. Dat wilde ik net zeggen." zei ze maar, voordat ze het niet meer durfde.
|
|