|
Post by CherryOnTop on Jul 19, 2007 14:38:11 GMT 2
"Is er iets?" vroeg Bill toen hij haar glimlach zag. Hij keek opzij naar haar en keek niet meer naar de vlinders die vrolijk heen en weer dwarrelde. Net zoals nog steeds een aantal blaadjes van de bomen en de rozenblaadjes.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 17:18:44 GMT 2
Sara bloosde en keek weg. "Nee." zei ze resoluut. De glimlach kon ze echter neit van haar gezicht krijgen. Ze sloot haar ogen en leunde achteruit, genietend van de koele bries.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 19, 2007 18:04:38 GMT 2
Bill keek weer naar de vlinders "Ik dach al" zei hij toen. Het was inderdaad wat frisser maar niet koud genoeg zodat hij het koud zou krijgen. Het liefste droeg hij zijn eigen kleren weer. Een simpele spijkerbroek en een shirt erop dat bij de rest van zijn outfit paste.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 18:33:42 GMT 2
Haar ogen gingen weer open, plotseling. Ze kek naar de lucht en zag wolken. "Oh, oh." zei ze, in haar stem hoorde je een lach. Ze had regenspetters gevoeld.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 13:42:18 GMT 2
Ook Bill keek naar de lucht "He gatver...waar is mijn stok, parapluutje toveren of wil je liever naar binnen?" vroeg Bill snel.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 14:44:50 GMT 2
"Maakt mij echt niet uit." zei Sara met een lachende ondertoon. Het kon haar niet schelen, zolang ze maar bij Bill was en dat was zo of zo zo.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 15:14:28 GMT 2
Met een kleine spreuk verscheen er een grote paraplu in zijn hand "Zo, beter. Hoeven we niet nat te worden" zei hij toen. Hij hield de paraplu boven zijn hoofd en boven die van Sara.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 16:55:01 GMT 2
Sara glimlachtte naar hem. "Beter kan haast niet. Buiten, droog en" ze aarzelde even. "bij jou." voegde ze er nog zachtjes aan toe. Ze keek hem aan en wachtte zijn reactie af.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 17:00:37 GMT 2
Bill glimlachtte "Vindt ik ook hoor" zei hij toen. Hij schoof wat dichter naar haar toe zodat in ieder geval niet de helft van zijn broek nat werdt.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:03:45 GMT 2
Toen bloosde Sara toch wel een beetje. Ze wendde haar blik dit keer alleen niet af. Ze glimlachtte naar Bill. "Kunnen we een club beginnen." zei ze, een lach onderdrukkend.
|
|