|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 18:38:45 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'ik wil dit leiver dan wat dan ook. Ik weet dat jij het meisje bent met wie ik min leven wil deledn. Ik had gewoon nooit verwacht dat ik dit zou doen, laat staan dat ik dit durfde. Echt, draconic doet het gewoon voor een hele zaal mensen zonder moeite en ik sta te trillen met jou alleen...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 18:54:43 GMT 2
Carmen glimlachte weer en gaf hem een kus. "Ik ben blij, nee, gelukkig en trots dat je het hebt gedaan. Ik kan me geen leven zonder jou meer voorstellen, alleen dat het een hel zou zijn. Ik wil bij je zijn tot ik sterf." Ze haalde even diep adem. "Maar ik ben nog niet zo oud dat ik al aan sterven ga denken. We zijn hier en nu." Ze gaf hem nog een kus. 'En de avond is nog jong.' Dacht ze, al spraken haar ogen de woorden uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:07:27 GMT 2
Miquel voelde alle spanning weg glijden. 'We zijn nu hier... met zijn tweeen. Een verloofd stel, dat nog niet kan trouwen, maar toch zeker een huwelijknact wil, denk ik..' Hij zoende haar zachtjes en begon haar kusjes in haar nek te geven.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:12:12 GMT 2
Carmen grinnikte zacht. "Gedachtelezer. Ik kan ook niets voor jou verborgen houden he?" Fluisterde ze. Ze legde een hand op zijn schoot en de andere op zijn rug. Zoals altijd liet ze hem beginnen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:33:08 GMT 2
'We denken gwoon hetelfde. Wat heb ik een mazzel. Anders had ik een date met mijn andere sexpartner.' Hij keek haar even heel kalm aan en zwaaide toen met haar rechterhand naar haar. 'Maar dat kan ik geen leifde noemen. Liefde is jij en ik. Liefde is...' Hij trok ahar dicht egen zich aan. 'Jij en ik zonder grenzen. Wij samen en niemand die ons hoort of ziet.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:42:38 GMT 2
Carmen glimlachte. "Samen een, samen in onze wereld." Ze voelde zich warm worden van binnen. Ze gaf hem een kus. "Ik denk dat ik met die liefde wel mijn leven wil delen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:13:29 GMT 2
Miquel grinnikte. ' Je hebt me zojuist het antwoord gegeven dat je mijn vrouw wil zijn. Mijn prinses nu, mijn koningin later. Zelfs al zal ik de troon nooit krijgen..' Hij dacht even na. 'We hebben trouwens een nieuw huisje. Dat betekend dat de volgende vakantie mijn familie daar intrekt en er dus een heleboel oudere huisjes vrij zijn. Dus.. zou mijn verloofde met mij mee willen gaan, in de kerstvakantie?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 19:39:30 GMT 2
Carmens glimlach was groot en ze drukte een kus op zijn lippen. "Natuurlijk wil ik dat. Moet je dat nog vragen?" Ze wilde er nu niet even niet aan denken welke consequenties zijnvraag en haar antwoord hadden. Nu was nu en de gevolgen zouden morgen wel komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:46:04 GMT 2
Miquel grijsnde gelukkig. 'En waar wil mevrouwe heen. Mijn huis in Ierland, een huisje op een tropische plek, of juist sneeuw. Wil je in the mittle of nowhere, of juist in het toeristen gebied?' Het meest verlangde hij naar zijn huisje in oostenrijk, midden in de bossen, op een berg, waar altijd fantastische sneeuw lag.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:55:54 GMT 2
Carmen rilde. "Maakt me niets uit." Ze kuste hem in zijn nek. "Maar ik wil nu hier zijn." Fluisterde ze en gaf hem nog een kus, maar nu iets hoger.
|
|