|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 16:48:34 GMT 2
"Flauw van je hoor" zei Florian plagend en stak overdreven kinderachtig zijn tong uit, waarbij hij een 'púúh' geluid maakte.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2007 16:51:20 GMT 2
Elvira moest lachen. "Dat moet ze zelf weten. Ik ga het lekker niet vertellen.". Nu stak zij op haar beurt haar tong uit. "Lekker puh." zei ze er nog achteraan, voordat ze weert een hapje van haar cakeje nam.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2007 17:35:50 GMT 2
"En ik ga het lekker ook niet zeggen! Puhuh!" Zei ze terwijl ze ook haar tong uitstak die nu helemaal rood was geworden van de lollie die ze aan het likken was. "Maar verder is alles goed hoor." Zei ze er grijnzend achteraan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 20:38:48 GMT 2
"ooooh!" zei Florian dramatisch en sloeg zijn handen voor zijn mond "Mariël! Je tong bloeeed"
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2007 20:53:55 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Als jou tong ook moet bloeden moet je gewoon even aan Mariel's lollie likken hoor." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2007 21:23:45 GMT 2
"Oke" zei Florian, grijnsde even en schoot toen naar Mariëls arm, deed zijn mond half open en probeerde de lolly in zijn mond te stoppen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 8:45:42 GMT 2
"Heee... Dat was mijn lollie!" Zei Mariël en trok een overdreve sip gezicht. De lollie was alleen zo groot dat hij niet in Florian zijn mond paste, en Mariël schoot in de lach.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 9:37:42 GMT 2
"Stelletje" ze dacht even na en voegde er toen toch maar even "gekken." aan toe. Ze keek naar haar han en zag dat het cakeje op was. hee, wacht eens. Waar is mijn keekje? dacht ze. Ze haalde lichtjes haar schouders op en pakte toen ook maar een lollie. Alleen wel een kleine die gewoon in je mond paste.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 15:54:36 GMT 2
Mariël dacht even na.. Stelletje? Ze grijnzde. "Floor.. Nu ik er toch aan denk.. Heb je al iemand voor het gala?" vroeg ze, terwijl ze het gevoel had alsof ze knal rood werd.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 16:00:41 GMT 2
"Mar, het is neit slim om bij die vraag knalrood te worden." zei Elvira grijnzend. Ze vond het wel grappig. Ze wist niemand om mee te vragen naar het gala. Jawel, Miquel, maarja die had een vriendin.
|
|