|
Post by Krista - on Jul 6, 2007 18:16:17 GMT 2
"Nog niet..," zei Florian mysterieus terwijl hij zijn bovenlip omkrulde en geheimzinnig keek.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 19:09:40 GMT 2
"Uuuhmm.." Begon Mariël terwijl ze nog roder werd. "Heb je zin om met mij naar het gala te gaan?" Vroeg ze terwijl ze naar de grond keek, bang dat als ze iemand aankeek ze nog roder zou worden.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 19:17:47 GMT 2
Elvira schoot in de lach. Ze sloeg direct haar hand voor haar mond want het was een beetje lullig om nu te lachen. Het was moeilijk voor Mariel. Dat zag ze zo.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 6, 2007 19:57:47 GMT 2
Florian was op slag even stil. Je zag dat ook hij niet goed met dit soort situaties om kon gaan, hij had dit niet verwacht. "Is goed" zei hij uiteindelijk en lachtte "Maar dan moet je wel je lollies thuis laten"
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:02:45 GMT 2
Mariël grijnsde breed.. Toen keek ze heel sip.. "Mijn.. Mijn.. Mijn lollies thuislaten?" Vroeg ze heel sip.. Toen grijnsde ze weer. "Dat doe ik een jurk aan waar allemaal lollies op staan afgebeeld?" Vroeg ze grijnsen.. Was niet helemaal de bedoeling.. MAar wel lollig.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 20:05:39 GMT 2
Elvira verdraaide haar ogen. "Kom op Mar. Je kan je lollies toch wel achter laten om met de jongen..." Elvira stopte abrupt. Ze had er nog van je dromen aan willen toevoegen maar vond dat geen goed plan.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 6, 2007 20:23:32 GMT 2
"Als je maar vertoonbaar bent vind ik alles best" zei Florian naar de grond en grijnsde dan en keek Mariël aan met zijn lippen op elkaar gepest en een plagerige blik in zijn ogen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 20:26:10 GMT 2
"EN wat noem jij vertoonbaar?" Vroeg ze. Elvira's opmerking even negerend. Ze was al aan het bedenken wat voor een jurk ze aan zou doen.. Ineens had ze heel erg zin in het Gala.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 13:57:55 GMT 2
"Nou gewoon, een leuke jurk ofzo. Wel leuk, niet dat je in je oude kleren komt. Doe ik ook niet" zei Florian terwijl hij hardop nadacht en vanuit zijn ooghoeken naar Mariël keek. Nu hij met haar naar het Gala zou gaan zou hij misschien ook anders over haar moeten denken, in plaats van dat ze gewoon vrienden waren. Ze was wel aardig en leuk enzo.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 14:07:51 GMT 2
MAriël deed net alsof ze heel erg verbaast was. "In een jurk? Moest je in een jurk komen? Dát had ik niet helemaal verwacht.." zei ze terwijl ze heel nadenkelijk keek. Ze was immers met Shinami wezen winkelen, dus ze had nog wel wat leuke jurken gekocht.. Misschien moest ze ook maar eens haar tip over de linten gebruiken. Ze grijnsde. "Kom jij dan ook in een pak?" Vroeg ze.. Bij de gedachte alleen al moest ze grinniken. Dat zou waarschijnlijk wel even wennen worden.
|
|