|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 17:12:11 GMT 2
"Ja" zei Florian rustig en keek even naar zijn T-shirt, en grijnsde dan "Je verwacht toch niet dat ik in een spijkerbroek en in een T-Shirt kom?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:15:15 GMT 2
Mariël grinnikte.. "Nouwja.. Bij jou weet je het nooit helemaal zeker.." Ze lachte.. Oke. Dat was een vage gedachte.. "Ik heb een leuke groene jurk op het oog.. Groen een goede kleur?" voeg ze voor de zekerheid.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 17:35:39 GMT 2
"Goed, dan trek ik wel iets matchend aan" zei Florian na lang na te hebben gedacht en ging half tegen Mariël aanzitten terwijl hij een broodje naar binnen propte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:38:43 GMT 2
"Dat lijkt me wel zo handig." zei ze giegelend. Ze pakte nu een stukje stokbrood en begon dat op te peuzelen. Ze werd een beetje rood toen Florian zo dicht bij haar kwam zitten. Maar grinnikte toen en sloeg een arm om hem heen.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 21:48:06 GMT 2
Florian bleef nog steeds rustig voor zich uitkijken terwijl binnenin de zenuwen door zijn lijf gierden. Maar dat was normaal, zelfs als hij doodsangsten uitstond kon hij nog steeds doen alsof hij heel relaxed was. Hij sloeg op zijn beurt zijn arm om Mariël heen en begon en het broodje met enige moeite weg te kauwen "Ik bén heel handig"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:50:05 GMT 2
Mariël werd helemaal warm van binnen. Ze giegelde. "Jaaa.. Echt vreselijk handig." Zei ze grinnikend. "Ik wil jou wel eens zien dansen." Zei ze lachend, en keek even naar Elivra.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 22:10:07 GMT 2
"Zou je willen ja" zei Florian rustig en keek Mariël aan "Dat willen er wel meer trouwens, maar de vraag is of ik dat ga doen"
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 22:11:45 GMT 2
MAriël keek ook naar Florian. "Ja dat zou ik wel willen.. En ik ga er denk ik ook wel voor zorgen dat je dat gaat doen." Zei ze en grijnsde breed.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 22:24:56 GMT 2
"Hoe?" zei Florian en wist het broodje door te slikken, en staarde Mariël verwonderd aan "Ga je me chanteren?"
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 10:17:42 GMT 2
Elvira lachte. "Het is de bedoeling dat je danst met je date tijdens het gala Florian." mengde ze zich lachend in het gesprek.
|
|