|
Post by Merel on Jun 15, 2007 12:11:35 GMT 2
Mariël kwam samen met leyla aan gelopen. Ze liepen naar het Rozenperkje waar ze afgesproken hadden met; Tristan, Tyra, Florian en Elvira. Tussen hun in droegen ze een mand met spullen. Deze leek niet zo groot, maar als je hem open deed, kon je bijna een draak erin stoppen zo groot was hij. Ze waren eerder die dag naar de Keukens geweest. De mand was goedgevuld met allerlij lekkers. Mariël pakte het kleed van de mand en sprijde deze uit. Ze ging glimlachend liggen en wachte op de rest. (jas haar goedkeuring dat ik het zo over haar schrijf )
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 16:35:11 GMT 2
Elvira slenterde naar het rozenperk. Het was heerlijk weer voor een picknick. Ze hoopte maar dat ze niet de eerste was aangezien ze geen zin had om op iedereen te moeten wachten. En daar boven op kwam nog dat ze best wel trek had. Ze liep het rozenperk in en bleef staan. Ze keek om zich heen. Ze zag Mariel en Leyla al. Ze liep er naar toe en liet zich in het gras ploffen. Ze glimlachte even maar zei niks.
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 17:59:40 GMT 2
"Hey El!" Zei Mariël zonder haar ogen te openen. Ze wist gewoon op de een of andere manier dat het Elvira was. "Kom erbij liggen, het is heerlijk weer. We moeten nog even wachten op Tristan Tyra en Florian." zei ze en werd een beetje rood. Verder bleef ze heerlijk liggen.
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 18:08:30 GMT 2
Elvira schudde lichtjes haar hoofd. Ze had een glimlach op haar gezicht. "Hoi Mar. Hoi Ley." zei ze lachend en ging ook op haar rug liggen. Ze sloot haar ogen en genoot van het weer.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:18:41 GMT 2
Tyra wam aanlopen. Ze stak haar hand op en rende het kleine stukje naar haar vrienden toe. 'Bijna compleet,'glimlachte ze. Ze keek of ze Tristan al zag aanlopen. Ze haalde haar schodeurs op en ging op het kleed zitten. 'We hebben mazzel met het weer vandaag! ALs het regent ben ik toch echt weer naar binnen hoor! Of heeft iemand een paraplu bij zich?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:25:53 GMT 2
Tristan kwam net aangelopen. "Nee ik niet. Niet aan gedacht.. Jij wel?" Vroeg hij grijnzend en ging naast Tyra zitten. "Hallo allemaal! Nou alleen nog wachten op Florian denk ik zo." zei hij en keek in het rond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 19:14:10 GMT 2
Tyra schudde haar hopofd, warm van binnen, en glimlachte naar Tristan. 'Misschien, als jij je nat laat regenen, dan blijf ik ook.' Ze keek snel naar de lucht, alsof ze naar wolken zicht, maar in werkelijkheid wilde ze de blos verbergen. Waar kwam dat vandaan?
|
|
|
Post by melien on Jun 19, 2007 20:27:55 GMT 2
Elvira was overeind gaan zitten. "Heej jullie twee." zei ze lachend. Toen Tyra over een paraplu begon moest Elvira lachen. "Laten we hopen dat het droog blijft." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 9:19:14 GMT 2
Tristan sloeg een arm om Tyra heen. "Gelukkig! Ben ik tenminste niet alleen!" zei hij grijnzend. Daarna keek hij naar Elvira. "Ja joh.. Het blijft vast wel droog!" zei hij grijnzend.
Mariël ging half overeind zitten en glimlachte toen ze Tyra en Tristan zo zag zitten. "Nou als het regend.. Dat hebben jullie het terrein voor jullie 2en." zei ze plagerig.
|
|
|
Post by leyla on Jun 20, 2007 19:49:38 GMT 2
Leyla hoorde stemmen. Ze kwam omhoog. Ze had niet door dat bijna iedereen er al was. Ze zag Elvira zitten, en Tristan die een arm om Tyra had geslagen. Ze lachte. "Hallo iedereen. Sorry, beetje late reactie."Ze grijnsde. "Volgens mij zit er een paraplu in de mand." Zei ze en deed de mand open om er één te zoeken. Ze vond er alleen geen. Eigenlijk begon ze wel honger te krijgen. "Komt Florian nog? Ik begin honger te krijgen!" Zei ze watertandend terwijl ze naar alle lekkernijen keek in de picknickmand.
|
|