|
Post by Merel on Jun 22, 2007 11:47:21 GMT 2
Mariël lachte en gaf Florian een knuffel. "Oke laten we maar wat gaan eten ik sterf van de honger!"Z ei ze en bleef naar de mand staren. Ze had echt trek gekregen zo langsaamaarhand.
|
|
|
Post by melien on Jun 22, 2007 11:47:43 GMT 2
Elvira had een glimlach op haar gezicht. Ze wist wel ongeveer wat Florian's reactie was. Ze ging weer gewoon zitten en keek naar iedereen om haar heen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 14:34:16 GMT 2
Florian grijnsde en keek dan naar Tyra, terwijl hij een parasolletje wat bij sommige ijsjes zat inbegrepen uit zijn broekzak vistte. "Een paraplu, zo" zei hij triomfantelijk en tikte op zijn wang "Ik krijg nog iets, als ik me niet vergis"
|
|
|
Post by melien on Jun 24, 2007 18:30:29 GMT 2
Elvira lachtte. "Ze bedoelde een paraplu voor tegen de regen, niet zo'n ieniemini ding dat je bij ijs krijgt." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 21:16:17 GMT 2
"Nou en. Een paraplu is een paraplu, het is een paraplu dus heb ik gewonnen. En dan krijg ik een kus". Hij grijnsde zelfvoldaan en prikte plagerig met zijn vinger in Elvira's zij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:50:39 GMT 2
Tyra lachte. 'Elvirda heeft gelijk hoor. Het gaat erom dat we droog kunnen vlijven. dat is trowuen een parasolletje. Het woord is alleen oor veel mensen te moeilijk. Sorry, geen paraplu, geen kus.' Ze rekte zich uit en sloot tevreden haar ogen.
|
|
|
Post by melien on Jun 24, 2007 21:54:17 GMT 2
Elvira week Florians vinger uit. "Het is inderdaad een parasolletje en een parasolletje is iets heel anders dan een paraplu. Een parasolletje is namelijk voor tegen de zon." zei ze grijnzend. Ze keek even opzij naar Mariel. "Maar als je zo graag een kus van iemand wil valt er vast wel iemand te vinden die dat met alle genoegen zou doen als je het lief vraagt." voegde ze er nog zoetjes aan toe. Ze had Mariel in gedachten maar dat zei ze maar liever niet. Ze wist dondersgoed waar Mariel allemaal toe in staat was.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 21:54:44 GMT 2
"Ja tssss" zei Florian nep-verontwaardigd "Verwacht je dat ik een paraplu meeneem? Daarbij, we hebben toverstokken, kom óp zeg"
|
|
|
Post by melien on Jun 24, 2007 22:00:17 GMT 2
(whaha... we hebben tegelijk gepost XD)
"Nee hoor. Een middagje zonder magie is ook wel eens leuk hoor." zei Elvira terwijl ze op haar buik ging liggen. Haar witte shirtje zat waarschijnlijk helemaal onder het gras maar dat kon haar niet schelen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 7:32:42 GMT 2
"Ik vind het nog steeds flauw" zei Florian eerst en keek dan met een héle lieve blik in zijn ogen naar Tyra "Alsjeblieeef?"(en die blik is *iedereen voelt het al aankomen* ZO: )
|
|