|
Post by melien on Jun 25, 2007 10:06:09 GMT 2
Elvira moest lachen. Florian was echt goed om de sfeer zo luchtig als wat te maken. Ze schudde lichtjes haar hoofd. "Zullen we maar wat gaan eten? Ik begin trek te krijgen." zei ze grijnzend.
(ik voelde hem niet alleen aankomen maar ik wist het zelfs zeker XD)
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 11:23:16 GMT 2
Mariël keek naar Elvira en gaf haar een duwjte. "Gek!" Sisste ze want ze wist wel wie ze bedoelde. Ze haalde toen een stuk taart uit de mand en gooide die naar Florian. "Eerst laat je ons wachten.. En dan ga je ook nog een parasol meenemen in plaats van een parpaplu! Dat doe je toch niet!" Zei ze zogenaamd heel erg verontwaardigd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 11:48:45 GMT 2
Florian deed alsof hij heel erg schrok van Mariël en schoof een paar meter van haar weg "Ze doet eng!" verklaarde hij.
(en nee, daar heb ik geen plaatje van maar als ik dat plaatje zie doe ik : awwwww)
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 13:34:30 GMT 2
Elvira grijnsde min of meer vals naar Mariel. Daarna pakte ze gewoon een cakeje uit de tas en begon hem langzaam op te eten. Ze had geen zin om de hele dag te wachten en het was veel te zonde om het lekkere eten naar iemand te gooien.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:34:02 GMT 2
Tyra opende haar ogen en zuchtte toen diep. Ze kwam overeind. 'Okeej, als jij beloofd dat je mij droog toverd als eht begin te regenen, dan krijg je alsnog die kus van mij. Maar het wordt er een op je wang, want je hebt alsnog geen paraplu.' Ze grijnsde zelfvoldaan. Ze voelde zich van binnen erg onzeker. Florian kussen waar Tristan bij zat... dat[/i[ zou niet erg goed zijn als ze een relatie emt hem wilde...
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:51:13 GMT 2
Tristan keek op. Hij kietelde Tyra in haar zij. "Zo zo.. Gaan we er zomaar met een ander vandoor?" Vroeg hij flauw grijnzend. "Ik weet niet of ik dat zomaar toelaat!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 16:08:39 GMT 2
Okeej, duidelijk. Sorry Florian. Tyra glimalchte naar Tristan en kromp oneen bij het geprik. 'nee, dat zou misschien ook neit goed zijn. maar een kusje op zijn wang, mag dat ook niet? Ik bedoel, ik heb van jou ook nog geen kus gehad.' Zou hij haar zoenen? Het vuur trok in haar gezicht.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:11:17 GMT 2
Tristan grijnsde en dacht na. Nog niet.. Nee dat was waar.. Hij grijnsde nog breeder. "Nee, dat is waar.. Maar ik wil je er zo een geven hoor!" Zei hij en boog zich naar haar toe.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 18:19:44 GMT 2
"Tsss" zei Florian hooghartig naar Tyra en stak zijn tong uit, en schoof weer naar Mariël toe "Ik kom naast je zitten, maar alléén " - hij stak zijn vinger op - "Als je belooft, pandabeer, om geen taart of ander voedsel of vloeistof over me heen te gooien. Dat blief ik niet"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 18:22:05 GMT 2
Mariël keek hem eerst met opgetrokken wenkbrauw aan. Pandabeer? Ze lachte. "Ik vind het best, als jij ons voortaan dan niet zo lang laat wachten!" Zei ze grijnzend en pakte nog een stuk taart. Deze gaf ze echter aan Florian, in plaats van dat ze deze naar hem toe gooide.
|
|