|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 19:50:10 GMT 2
'Dat is ook leu. Als eht hier voorloopt kunnen we samen verzuipen.' Tyra schudde lachend haar hoofd. 'Gaan jullie dan vluchten? Of misschien kunnen jullie een paraplu, of anders ee reddingsboot halen... Doe mij maar een surfplank. Surfen...' Ze leit zich achterover vallen en sloot haar ogen. Ze ahd al zolang neit meer gesurfd en ze miste eht vreselijk. Zelfs nu ze lag, voelde ze nog Tristans armen om zich heen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:56:48 GMT 2
"Ja! Ga er bij liggen gek!" Zei hij grijnzend. "Ja Waar blijft die Florian? Ik heb ook wel trek in iets!" Zei hij en keek verwachtings vol naar de mand, alsof Florian eruitzou springen ofzow. "Maar Als het regend, en we verzuipen.. Heb je toch meer aan een Reddings boot dan aan mij!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 20:10:06 GMT 2
Tyra lachte. 'Als we een surfplank hadden, dat had je meer aan mij dan aan die plank. Ik ben best goed in surfen. Ik red je wel.' Ze keek even op en knipoogde naar hem. Wat had ze? Sinds wanneer was ze zo... spontaan?
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 20:30:55 GMT 2
"Aah! Dat is lief van je!" Zei Tristan lachend en Ging naast haar liggen. "Nou dan ben ik blij dat jij kan Surfen, want volgens mij kan ik er niet eens op blijven staan!" Zei hij grinnikend.
Mariël moest lachen om Tristan. Gekke neef die hij ook was. Ze keek naar Leyla, En lachte.. "Hoezo Late reachtie!" Zei ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 22:00:49 GMT 2
Florian kwam, zoals gewoonlijk, veels te laat. Hij plofte naast Mariël neer en keek even schuin naar Tyra. Hij vond het eigenlijk niet zo leuk, dat ze zoveel aandacht voor Tristan had, maar hij had ook al gemerkt dat het gewoon tussen hen, niet zo veel ging worden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 22:02:59 GMT 2
"He He!" Zei Mariël. Daar hebben we onze laatkomer!" Zei ze grijnzend en gaf hem een duwtje. "Je kon het weer niet laten om ons te laten wachten en naar die lekkere overvolle mand te laten staren." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 15:21:57 GMT 2
Tyra lachte. 'Hey, Floor! Zeg me alsjeblieft dat je een paraplu bij je hebt! Of een reddingsboot. of een surfplank.' Ze grinnikte. 'Je krijgt een kus van me als je het hebt.' Ze zei het als grapje. Alsof hij echt een reddingsboot in zijn achterzak had zitten ofzo. Of een surfplank...
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 15:32:54 GMT 2
Mariël grinnikte. "Ja en van mij ook een knuffel, Want het is nooit weg zo iets op zak hebben!" Zei ze grijnzend.
Tristan lachte. "Heey Florian, Hoe is het ermee?" Vroeg hij grijnzend. "Zeg niet dat je dat ding werkelijk opzak hebt." Voegde hij er half lachend half waarschuwend aan toe.
|
|
|
Post by melien on Jun 21, 2007 18:02:31 GMT 2
Elvira was stil gevallen. Ze genoot van het weer. Ze leunde op haar ellebogen en had haar gezicht naar de zon gewend. Haar ogen had ze gesloten. Toen ze hoorde dat Florian er was zei ze lachend: "Altijd degene die de rest laat wachten.". Ze opende haar ogen niet, aangezien ze dan recht in de zon zou kijken en daar had ze geen zin in.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 22, 2007 8:05:58 GMT 2
Florian stak zijn tong uit naar Elvira en keek rustig naar de anderen. "Tuurlijk heb ik dat" zei hij kalm en hield zijn gezicht ontspannen "Welke van de drie wil je?". De zon scheen op zijn gezicht wat hem redelijk rustig maakte.
|
|