|
Post by Krista - on Jul 8, 2007 21:43:16 GMT 2
"Nou.." zei Florian, op zoek naar een passend antwoord. Hier kon hij even niets op vinden. "Dan ben ik origineel, ik dans niet. Ik ga de hele avond bij de drankjes op een stoel zitten". Hij grijnsde en klopte Mariël op haar rug "Ja je hebt een hele gezellige date uitgekozen"
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:46:19 GMT 2
Elvira schudde haar hoofd. "Waarom ga je an uberhaupt naar het gala? HEt leukste deel is juist het dansen." zei ze met een zucht.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 9:53:07 GMT 2
"Aaah.. Maar ik ga er wel voor zorgen dat ie gaat dansen." Zei ze grijnzend. Ze ging wel een manier verzinnen. Ze nam nog een hapje brood. "Maar Elvira heeft wel gelijk, Je hoort wel te dansen op een gala."
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:42:20 GMT 2
"Natuurlijk heb ik gelijk." zei Elvira lachend met een plagende ondertoon. Ze pakte wat te drinken uit de mand en nam een slok.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 16:56:18 GMT 2
"Misschien ben ik wel a-rimtisch" zei Florian terwijl hij geconcentreerd naar het picknick kleed keek, vervolgens keek hij naar de meisjes "Dan is het heel slecht voor mijn ego om te gaan dansen"
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 16:59:02 GMT 2
"Ach nou en? Jou Ego is groot genoeg, daar kan best wel wat vanaf." Zei ze Lachend. "Maar ik wil je gerust even les geven hoor." Zei ze dood sirieus, terwijl ze haar lach met moeite inhield.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 21:29:41 GMT 2
Elvira nam gauw nog een slok om niet in lachen uit te barsten. Het was ook gewoon TE grappig. Ze keek met pretoogjes naar het tweetal. Die pasten echt goed bij elkaar.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 22:24:31 GMT 2
"Wanneer heb je tijd?" zei Florian serieus, het spelletje van Mariël meespelend. "Misschien heb ik wel heel erge dringende hulp nodig"
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 23:09:00 GMT 2
"Ik denk dat je gelijk hebt Floor." zei ze lachend. Ze nam nog een slok van haar drinken voordat ze de picknick mand weer in dook om te voorschijn te komen met een appel.
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 17:34:09 GMT 2
"Nou... Ik heb nu tijd? Nou wat denk je ervan.. Zou ik je eens even snel dansles geven?" ZEi ze lachend.. "Leyla.. Wat denk jij.. Denk je ook niet dat Floor wel wat dansles kan gebruiken?" Vroeg ze grijnzend aan haar vriendin.
|
|