|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:32:16 GMT 2
"zoiets dacht ik al, hoeveel stelletjes zijn er al op school? Zullen we ze gaan tellen? hebben we tenminste iets te doen" zei Bill grijnzend. Hij wist dat er al minstens 4 stelletjes waren maar er konden er meer bij zijn gekomen zonder dat hij het wist.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:36:39 GMT 2
'Haha, oké,' zei Chris. Hij begon na te denken. 'Hermelien en Ron, Terry en Seth,'begon hij. Daarna keek hij Bill afwachtend aan, meer schoot hem nu niet te binnen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:39:09 GMT 2
Bill dacht ook nar "Miquel en Carmen zijn ook een stel toch? en Rachanna en Dragonic of zijn die uit mekaar?" Hij wist het nog een beetje maar niet echt meer zeker.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:42:59 GMT 2
'Miquel en Carmen? Hé, die wist ik nog niet,' grijnsde hij. 'Ja, inderdaad, Draconic en Rachanna vormen ook een stelletje,' zei hij. 'Waren dat ze?' vroeg hij. Zelf kon hij niet meer bedenken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:50:56 GMT 2
"Vraag dat maar niet aan mij, dit zijn de enige die ik weet namelijk" zei Bill lachend. "Nou, wat kunnen we hier nog verder doen?" Blijkbaar verveelde hij zich een beetje want het enige wat hij de laatste tijd deed was alleen zijn, nadenken en zingen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 21:13:09 GMT 2
'Geen idee,' zei Chris, terwijl hij een hand door zijn haar haalde. Hij ging zitten op een van de groen geschilderde bankjes die her en der tussen de rozenperkjes verstopt stonden. Hij keek even naar Bill en grijnsde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 4, 2007 16:10:04 GMT 2
Bill leunde wat achterover tot zijn rug de leuning van het bankje vondt. "Als we een kat waren was ik achter de vlinders aangegaan, maar aangezien we geen kat zijn, zal iedereen die hier komt ons vreemd aankijken" Wel jammer, kat zijn leek hem wel leuk.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 5, 2007 17:42:57 GMT 2
Chris lachte even. 'We kunnen het uitproberen, om te kijken hoe ze reageren,' stelde hij lachend voor, terwijl hij even om zich heen keek. Er waren hier best wel veel leerlingen, het was dan ook lekker weer. Toevallig fladderde er net en vlinder voor Chris' neus langs. Hij keek Bill even grijnzend aan, sprong toen op en probeerde de vlinder te vangen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 18:01:35 GMT 2
"Je bent maf, maar dat wist je al, wedden dat ik hem eerder heb?" zei Bill. Hij sprong op en probeerde de vlinder ook te vangen. Wie er won maakte niet uit, het was maar een spelletje.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 5, 2007 18:18:48 GMT 2
'Wedden dat niemand 'm te pakken krijgt?' zei hij lachend, terwijl hij bijna in een rozenstruik viel, doordat hij zowat bovenop de vlinder gedoken was. Hij zag enkele leerlingen naar hen kijken, maar dat kon hem niets schelen. Ja, ze waren gek, nou en? Ze hadden tenminste lol, vond Chris.
|
|