|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 13:43:35 GMT 2
"Zo, zo en wie was de winaar?" vroeg Shinami lachend. Ze keek van Bill naar Chris.
"Ik, maar dat was wel te verwachten" zei hij expres tegen Chris. Niet dat hij het erg vondt om te winnen maar plagen vondt hij wel leuk om te doen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 15:34:34 GMT 2
'Het geluk is met de dommen,' merkte Chris grijnzend op. Als Bill begon te plagen, ging hij dat natuurlijk terugdoen. Hij smoorde een gaap achter zijn hand. Hij werd altijd slaperig van dat warme weer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 16:16:49 GMT 2
"Dommen? ik ben niet dom als je dat soms bedoeld!" zei Bill lachend. Hij ging rechtop zitten. Shinami keek eventjes naar Chris "Zoek je bed op, zal je goed doen" zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 10, 2007 14:32:58 GMT 2
'Oh nee?' vroeg Chris grijnzend. Daarna keek hij naar Shinami. 'Naar bed? Ik denk eigenlijk dat Bill eerder naar bed moet. Die heeft zich veel te veel ingespand om die vlinder te pakken te krijgen, hè Bill?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 16:58:50 GMT 2
Bill schudde zijn hoofd "Ik heb me niet ingespand, het was te makkelijk om van jou te winnen" zei hij lachend. Hij stond nu op en veegde wat takjes en zand van zich af.
Shinami haalde even een wenkbrauw op en schudde toen haar hoofd "Nou, ik ga maar weer eens jongens"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 11, 2007 14:51:50 GMT 2
Chris lachte even naar Shinami. 'Oké, doei!' zei hij. Hij moest lachen bij de gedachte aan wat Shinami wel niet van hen zou denken, zo vaag als ze zich gedroegen. Welke jongens gingen nou een wedstrijdje vlinders vangen doen?
|
|