|
Post by CherryOnTop on Jun 2, 2007 13:34:59 GMT 2
"Too young to live a lie, Look into my eyes. Ready, set go! it's time to run. The sky is changing, we are one. Together we can make it, while the world is crashin down..Don't you turn around" Bijna iedereen vondt dat Bill teveel nadacht over alles wat er in de wereld gebeurde. Te jong om te leven om een leugen... alles in zijn leven voelde aan als een leugen. Alsof zijn broer niet zijn echte broer was en zijn ouders gewoon niet zijn ouders waren. Maar dit alles speelde zich af in zijn gedachten, ze waren wel zijn ouders en Tom was wel echt zijn broer. Eventjes zuchtte hij, snapte niemand dan dat er veel meer was in de wereld waarmee ze konden helpen?
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 2, 2007 13:51:31 GMT 2
Chris kwam rustig aanlopen. Hij keek om zich heen, naar de rozen in de perkjes, die allemaal volop bloeiden. Half om half had hij verwacht Chantal hier aan te treffen, maar nadat hij een paar keer rond had gekeken, zag hij haar nog niet. Een eindje bij hem vandaan hoorde hij iemand praten. Hij keek even in de richting waar het vandaan kwam, en herkende Bill. Hij grijnsde even en liep naar Bill toe, terwijl hij zijn hand op stak en zei: 'Hé Bill!'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 2, 2007 13:53:54 GMT 2
Bill keek op toen hij zijn naam hoorde, het was Chris "Hallo, wat doe jij hier?' vroeg hij toen. Hij was in een oogwenk meteen vergeten waarover hij had nagedacht.""Op zoek naar iemand?" vervolgde hij, kort haalde hij zijn hand door zijn haren. "Nog nieuwtjes die ik absoluut moet weten?' hij had namelijk een tijd geen roddels gehoord, behalve iets over een zwerkbalspeler dankzei Shirie.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 2, 2007 15:03:40 GMT 2
'Wat ik hier doe? Hmm, geen idee eigenlijk.' Chris grinnikte even. 'Eigenlijk zocht ik Chantal, maar kennenlijk is ze hier niet,' vertelde hij, terwijl hij nog even om zich heen keek, om te kijken of Chantal nog niet in zicht was. 'Roddels? Ehm, nee, niet echt. Behalve dan dat Florian een make-over van Flora heeft gekregen,' vertelde hij. Hij lachtte even bij de herinnering eraan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 2, 2007 15:07:55 GMT 2
"Een make-over? Sinds waneer doen meiden dat en sinds waneer laat een jongen dat toe?" vroeg Bill lachend. Eventjes schudde hij zijn hoofd, hij moest eens wat meer plezier maken. De meeste hier waren verliefd en/of hadden al een vriendje of vriendin. Behalve hij, hij hield zich meer bezig met de wereld dan om zich heen te kijken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 10:56:00 GMT 2
Chris lachte even. 'Sinds vandaag, kennenlijk. Het begon eigenlijk met dat Flora Florians kapsel niet mooi vond. Daarom loopt hij tegenwoordig rond met een hanenkam,' vertelde hij grijnzend. 'En toen heeft Flora hem ook maar meteen opnieuw in de kleren gestoken,' legde hij verder uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:16:46 GMT 2
Bill trok een raar gezicht "Dat meen je niet! Heeft hij nu echt een hanenkam? Wat vindt hij er zelf van?" Hij grijnsde toen hij een beeld voor zich kreeg hoe Florian er nu uit zag. Maar of hoe hij dacht dat het eruit zat, of dat er ook echt zo uit zag wist hij niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:19:46 GMT 2
'Whaha, ja echt waar! Ik weet niet of hij hem nu nog heeft.' grijnsde Chris. 'Wat hij er zelf van vind? Ik heb eigenlijk geen idee, heb ik 'm niet over gehoord,' zei hij. Hij moest nog even lachen bij de herinnering aan hoe Florian er uit zag.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 12:21:47 GMT 2
"Als ik hem tegenkom ga ik zijn eigen mening wel vragen" Bill schudde zijn hoofd "En hoe zit het met de liefde aan jou kant? Aan mijn kant nogal slecht" Hij liet zich op een bankje vallen die toevallig in de buurt stond.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 3, 2007 12:25:26 GMT 2
'Haha, oké,' zei Chris. Hij dacht even na. 'Hmm, bij mij is het nogal stil op dat gebied. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet zo'n behoefte aan,' gaf hij toe. Een meisje kwam pas als hij écht een leuke had gezien.
|
|