|
Post by birgit on May 28, 2007 20:01:57 GMT 2
Stan was helemaal blij toen Alette hem kustte... Hij was echt hélemaal hiepper geworden...
Stan stoptte met kussen en zei: Ik heb nog wat voor je... Stan paktte een doosje uit zijn zak en gaf het! Er zat een ring in. En er stond op:
Voor mijn liefste Alette! Hopelijk zou Alette het leuk vinden. Hij wist al dat ze verkering zouden krijgen.
Ze moest het eigenlijk wel aannemen, want ze waren nu vriend en vriendin...
|
|
|
Post by anneloes on May 29, 2007 15:59:17 GMT 2
Woow, echt geweldig! Schreeuwde Alette uit. Ze had geen cadeau voor Stan want ze had niet (wel gehoopt)dat dit zou gebeuren. En toen kuste ze Stan weer. Ze vond het zo leuk dat ze nu met hem had! En eigenlijk had ze wel een cadeau maar ze het het verpletterd toen ze naast Stan ging zitten. Ze zei hem maar eerlijk:Sorry maar ik heb jou cadeau een beetje verpletterd. Sorry! En ze toverde een hele grote slagroomtaart op Stans schoot en begon er vast van te eten.
|
|
|
Post by birgit on May 29, 2007 18:05:51 GMT 2
Oh, Dat is leuk... Eh... Lekker bedoel ik Stan glimlachtte en kustte Alette op de mond. Het was nu een keer een tongzoen...
Stan stond op en liep richting de school. Toen hij halverwegen was draaidde hij zich om en zei: Ik moet maar weer eens gaan. Ik heb met iemand anders afgesproken... Stan draaidde zich weer om en liep verder. Hij luisterdde goed of Alette nog wat zei...
|
|
|
Post by anneloes on May 29, 2007 18:10:57 GMT 2
Eeehhhmm... met wie heb je dan afgesproken? Ik ben gewoon effe nieuwsgierig. Vroeg Alette een beetje jaloers en onzeker. Misschien ging hij wel naar een ander leuk meisje ofzo... je weet maar nooit. Wil je alsjeblieft nog ff terugkomen de taart is nog lang niet op en ik heb ook nog andere lekkere dingen!En ze toverde er nog vanalles bij. Nu maar hopen of hij terug kwam.
|
|
|
Post by birgit on May 29, 2007 18:13:32 GMT 2
Ik zou het heel leuk vinden, maar ik moet nu echt gaan. En als je denkt dat ik vreemdga dan is het uit! Begrepen??? Stan werd boos omdat Alette wou dat hij moest blijven... Hij moest ook wel eens vrijheid hebben... Het gaat haar niks aan!! Aan mijn privé leven...
|
|
|
Post by anneloes on May 29, 2007 18:18:07 GMT 2
Sorry, maar ik heb al veel vriendjes gehad die dat deden. Maar geeneen was er zo lief als jij hoor! Alette schrok er erg van dat Stan boos werd. Ze zou het zelf ook erg vinden als iemand alles aan haar vroeg. Maar ze vond het wel erg jammer dat hij weg ging. Dan moest ze de 3 taarten en al het andere lekkers in haar eentje opeten (nou ja, dat vond ze niet zo erg). Kom je snel terug?Dat hoopte Alette heel erg (dat Stan snel terug kwam).
|
|
|
Post by birgit on May 29, 2007 18:37:49 GMT 2
Ik zou zo snel mogelijk terug komen, Lievie... Zei Stan snel. En sorry dat ik zo boos werd.
Stan liep terug naar Alette en ging naast haar zitten.
Ik denk dat ik toch blijf. Die ander kan wel wachten. Mijn vriendin is véél belangrijker! Zei Stan weer met een glimlach op zijn gezicht.
En... Dat kan je niet allemaal in je 1tje opeten... Anders word je ziek...! Stan begon te lachen... Hopelijk lachtte Alette ook mee...
|
|
|
Post by anneloes on May 29, 2007 19:59:28 GMT 2
Haha, maar goed dat jij mee eet! Anders was het echt teveel hoor! En Alette valde aan op de kersentaart. Toen nog een stuk appeltaart en nog een stuk kwark en nog honderden snoepjes.
Sorry, maar ik voel me niet zo lekker, van al die snoepjes, denk ik. En Alette bleef even rustig zitten en toverde al het lekkers wat want als ze erna keek werd het nog erger. Na een tijdje werd ze echt supermisselijk. Ze zag helemaal groen.
|
|
|
Post by birgit on May 29, 2007 20:07:00 GMT 2
Gaat het wel goed??? Kom ik hou je wel vast... Stan paktte Alette vast en lag haar op zijn schoot...
Stan aaidde over Alette's hoofd en kustte haar op haar hoofd. Stan rook de heerlijke lucht van ALette's haren. Nu was hij nóg meer verliefd op haar!!!
|
|
|
Post by anneloes on May 29, 2007 20:12:17 GMT 2
Alette vond het fijn dat Stan haar vast pakte. En ze was zóóó verliefd op hem. En volgens Alette was hij ook op haar. Ze was zo blij met hem.
Maar toen kotste Alette over Stans broek. Alette vond het heel erg en ze schaamde zich dood. Ze wou wegrennen om een doekje te halen.
|
|