|
Post by birgit on May 27, 2007 13:50:51 GMT 2
Stan kwam bij het rozenperkje.
Hij dacht: Gelukkig er is niemand...
Hij wou zo graag dat Alette kwam. Hij moest haar gewoon weer een keer zien.
Stan ging zitten op een bankje en wachtte rustig af of Alette kwam...
|
|
|
Post by anneloes on May 27, 2007 16:51:51 GMT 2
Alette liep (in het geheim) Stan overal te zoeken. En als ze hem tegenkwam wou ze doen alsof ze hem perongeluk zag. Ze kon hem nergens vinden. En ging dus naar het rozenperkje.
Hé, dat is toeval. Daar zat Stan. Alette ging naar hem toe. eehhmm... Hallo... Hoe is het? vroeg Alette voorzichtig en onzeker. Ze vond Stan heel erg leuk, maar nu ze hem zag wist ze niet wat ze moest zeggen. Ze ging naast hem zitten.
|
|
|
Post by birgit on May 28, 2007 11:32:30 GMT 2
Eeh... Goed met jou? Stan zei het stoer maar was toch erg verlegen... Het meisje van zijn dromen zat naast hem!!! En praatte tegen hem!!!
Stan rook Alette's heerlijke haren. En haar ogen... Wat waren die mooi!!! Ze was gewoon de perfectte meid voor Stan!!
(Dat word nog eens wat met die twee:P)
|
|
|
Post by anneloes on May 28, 2007 12:20:13 GMT 2
Wow, hij was eigenlijk nog knapper dan dat als hij in de gangen liep. Met mij ook wel goed hoor.vooral omdat jij nu naast mij zit.Dacht ze erna maar dat zei ze niet. Alette keek diep in Stans ogen en ze voelde haar buik salto's maken.
|
|
|
Post by birgit on May 28, 2007 12:39:09 GMT 2
Stan keek in ALette's ogen. Wat waren die toch mooi.
JE ogen... Ze... ze... ze zijn prachtig. Zulke mooie ogen heb ik nog nooit gezien. Stan bleef maar in Alette's ogen kijken. Ze waren echt héél prachtig.
Stan moest wel een heel klein beetje blozen. Maar hopen dat ALette er niet achter kwam...
|
|
|
Post by anneloes on May 28, 2007 19:18:44 GMT 2
D-dankje.Zei Alette. Dat had nog nooit iemand tegen haar gezegd. Alette zag dat dat Stan rood werd maar dat maakte haar niet uit want waarschijnlijk was ze het zelf ook. Ze wou zoveel dingen aan hem vragen maar ze wist helemaal niks meer dus bleef ze maar zitten en in zijn ogen kijken. Hopelijk zei hij iets en kon ze wat terug zeggen.
|
|
|
Post by birgit on May 28, 2007 19:34:58 GMT 2
Ehh... Een dom vraagje... Stan werd rood toen hij dat zei... Heb jij al met iemand??? Stan was nog steeds rood. Maar nu werd het nóg erger...
Stan aaidde over Alette's haar. Hopelijk werd het wat tussen hun... Hij hooptte het zó...!
|
|
|
Post by anneloes on May 28, 2007 19:45:07 GMT 2
Eeehhmm...nee. Eeeehhhmm...wil jij misschien met mij als je nog niemand hebt natuurlijk... Alette hoopte zou dat hij iets goeds zou gaan zeggen. Ze bleef hem aankijken.
|
|
|
Post by birgit on May 28, 2007 19:50:39 GMT 2
Ehh... Ik vind je wel leuk, maar het is wel snel. Ik ken je neuwelijks... Stan bloosdde want hij wou het wel graag, maar hij hield het spannend...
En het antwoord is.... Stan wachtte heel lang om 'ja' te zeggen. Het antwoord is: JA!!! STan lachtte. Bij zo'n lach kon je hem ECHT niet meer weerstaan...
|
|
|
Post by anneloes on May 28, 2007 19:54:13 GMT 2
Alette straalde van geluk! Ze was helemaal blij! Alette kuste Stan van schrik en geluk. Dit had ze nooit verwacht. Maar opeens wist ze niet zeker of Stan dit ook wel wou maar ja... dan moet hij het maar zeggen.
|
|