|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:12:00 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "IK zou het niet durven, kunnen, willen en doen. Waarom zou ik in godsnaam weg willen? Maar kijk maar uit, straks doe ik hetzelfde als Roc doen, die gaat zijn examen verknallen om hier bij zijn vriendin te blijven."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:16:42 GMT 2
Ze ging zachtjes over zijn wang heen. "Maar, ik wil je gewoon niet kwijt oke?" Ze drukte een kusje op zijn lippen. "Maar dat doe jij niet" Zei ze teriwjl ze hem weer aankeek.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:25:20 GMT 2
William rilde. "Nee, je raakt me niet kwijt. Dat beloof ik." Hij sloot zijn ogen even. "Maar als ik tegen mijn examen niet bij je weg wil. Dan zorg ik ervoor dat dat ook niet hoeft." Hij keek haar weer aan. "EN dan heb ik er alles vor over."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:32:56 GMT 2
Ze bekeek zijn gezicht even en grijnsde. Het gaf haar ene geod gevoel toen hij dat zei. "William, Ik hou van je" Zei ze heel zachtjes. HIj keek hem aan en wou haar blik niet meer afwenden. Het kwam uit de grond van haar hart.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:40:23 GMT 2
Williams hart maakte een sprongetje en een grote glimlacht verscheen op zijn gezicht. Ookal was het ontzettend snel dat ze ineens zou dat ze van hem hield, kon hij niet ontkennen dat dezelfde zin al een tijdje op het puntje van zijn tong lang. Hij haalde zijn handen van haar middel weg en pakte haaar hoofd daaremee voorzichtig vast. "Ik hou ook van jou. En het voelt ontzettend goed dat te zeggen en te horen." Hij wilde haar kussen, maar deed het niet. Geen idee waarom niet...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:47:22 GMT 2
Ze bleef hem aankijken terwijl ze zacht grijnsde. Toen hij zei dat hij ookvan haar hield wou ze een gat in de lucht springen. Wat moeilijk ging. Ze krege rode wangen van de warmte. Ze rilde kort. "Zullen we nu maar echt teruggaan/" Grinnikte. "Ze maken zich echt ongerust, ik voel het" Ze vond dit best moeilijk. Zeker omdat ze eigenlijk nog nooit zoiets had meegemaakt. "Of wil je hier blijven" FLusiterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:54:11 GMT 2
WIlliam dacht even na. "Wat jij wilt." Zei hij en knipoogde. 'Kus haar idioot! Voor het telaat is!' Schreeuwde een stem in zijn hoofd. "Dus wat wil jij?" Hij deed zijn uiterste best de stem te negeren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 17:43:10 GMT 2
Ze grijnsde lichtjes. Wat ben je aan het doen, je moet niet weglopen van DIT moment" Teresia schudde dat weg terwijl ze hem anbleef kijken. Ze zei niks. Ze bleef hem alleen maar aankijken. Wat moest ze anders doen?
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 18:37:53 GMT 2
WIlliam grinnikte en liet zijn handen zakken. "Wat is er? Weet je het ook niet." Hij legde zijn handen zacht weer om haar middel en deed een mini stapje dichter naar haar toe.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 18:56:45 GMT 2
Ze schudde haar hoofd. "Hmm" Zei ze zachtjes. Daarna keek ze hem weer aan. "Ik word gek van mezelf" Zei ze zachtjes. Ze kneep haar ogen dicht. "En niet zo'n klein beejte ook" Zuchtte ze.
|
|