|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 19:00:52 GMT 2
William hield zijn hoofd een beetje schuin. "Ik ben gek op je. Het lijkt erop, maar je bedoelt het anders." Hij streelde haar gezicht in de hoop dat ze haar ogen opende. "Wat is er dan?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 19:08:12 GMT 2
Ze opende haar ogen weer. "Dat stemmetje, ik word gek denk ik" Grinnikte ze. Ze keke hem weer aan. "Ik moet niet weg van 'het stemmetje'. Ik mag dit moment niet voorbij laten gaan. Maar,wat is er?" Zei ze terwijl ze zacht met haar vinger oevr zijn gezicht ging.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 19:42:34 GMT 2
William lachte. "Nee hoor, je word niet gek. Ik ken het gevoel en weet precies wat je bedoelt." Hij pakte haar hand vast. "Ik denk dt het stemmetje vertelt wat je het liefste wilt... dat is het tenminste bij mij."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 21:33:35 GMT 2
"IK word wel gek, gek van jou denk ik" Zei ze grinnikend. Ze keek heel even naar onder. "Wat zegt het jouwe dan?" Ze ging nog steeds met haar hand over zijn gezicht. Zachtjes, niet al te hard.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 23:51:23 GMT 2
William raapte al zijn moed bij elkaar en deed nog een ministapje haar kant op dat hij net helemaal tegen haar aanstond. "Mijn stemmetje zegt dat ik dit moet doen." Zei hij zacht en plaatste zijn lippen op de hare. Niet te hard, maar ook niet zo zacht dat ze het nauwelijks zou voelen. In zijn hoofd telde hij vijf tellen voor hij zijn hoofd weer een beetje terugtrok.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 16:23:39 GMT 2
Ze kreeg het ene beetje benauwd omdat ze zo dicht op elkaar stonden. Ze bleef hem wel aankijken. Ze keek hem afwachtend aan. Toen hij naar voren boog en haar zacht zoende maakte haar hart een sprongetje. Zekeek hem evrbaasd aan toen hij stopte. "Dan is het stemmetje dus toch ergens goed voor" Fluisterde ze. Ze boog wat naar voren en zoende hem weer.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 7, 2008 19:01:35 GMT 2
William wilde heel hard lachen, om maar iets anders te voelen dan de spanning die door zijn lichaam gierde. Maar het lukte niet, de spanning en zenuwen waren te groot. Hij hoorde niet eens wat Teresia zei, hij merkte niet eens dat ze iets zei. En toen ze hem zoende schrok hij zich een ongeluk. Zijn eerste intuitie was van schrik naar achteren springen, maar zijn benen wilde niet. Blijkbaar wilde zijn lichaam dat hij daar bleef staan... pas toen hij dat bedacht snapte hij waarom. Hij sloeg zijn armen niet beter om haar middel en trok haar dicht tegen zich aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 19:13:18 GMT 2
Haar hardslag ging als een speer omhoog, en haar hart bonkte als een gek. Ze kreeg het warm, net of ze ziek werd. Maar dit was veel beter dan ziek zijn. Haar hand legde ze zacht in zijn nek en streelde daar zacht. Ze rilde van opwinding. Ze wou nu niks anders, alleen hier staan, met hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 7, 2008 19:33:51 GMT 2
William verbrak de kus, Maar hield haar tegen zich aangetrokken. Hij keek haar bewonderend aan en glimlachte zacht. "Je bent geweldig, wist je dat? Ik heb het gevoel dat alsof er iemand anders in mijn lichaam zit, door jou kjan ik mijn eigen lichaam nauwelijks meer besturen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 8, 2008 15:52:12 GMT 2
Ze keek hem aan, toen hij de kus verbrak. Ze beet op haar lip bij die woorden. Een goed gevoel ging door haar heen, maar ze kreeg wel rode wangen. "Ik..." Ze wist niet wat ze meost zeggen. Ze had geen woorden meer over. Daarom keek ze hem maar zwijgend aan.
|
|