|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 23:29:46 GMT 2
William keek om zich heen en grinnikte. "Ja... Geen idee." Hij lachte even. Deze frisse wind deed hem goed. "Dit is inderdaad wel een goede plek denk ik zo." Hij keek haar aan en glimlachte. "Je bent vervelend, door jou kan ik echt niet meer helder nadenken." Zei hij met een lach op zijn gezicht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:12:27 GMT 2
Ze ging bij de stenen reling staan en keek naar benden. Het was nogal hoog vond ze. Daarna keek ze met een rood hoofd om. "I can't get you out of my head, boy your love is all I can't think about" Zong ze zachtjes, ze kon niet zingen. Maar wat boeide haar dat.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:19:12 GMT 2
William ging naast haar staan ging glimlachte. "Dus dan geven we elkaar dat gevoel." Hij keek naar beneden en fronste zijn wenkbrauwen even. "Zou grappig zijn als ik nu ineens hoogtevrees bleek te hebben." Hij keek haar aan. "Maar ja, dat is niet zo." Hij keek haar rustig recht in haar ogen aan en bleef kijken. 'Heet dit in iemands ogen verdrinken?' Vroeg hij zichzelf af toen hij merkte dat het hem niet lukte zijn ogen af te wenden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:23:32 GMT 2
Ze grinnikte en knikte. "Hmm, ja" Ze keek weer naar beneden. "Maar je mag geen hoogtevrees krijgen. dat is niet lief" Ze kwam overeind en keek hem aan. Ze keek nog heel even weg, maar blikte al snel weer terug. Toen bleek dat William de hele tijd naar ha rbleef kijken gaf ze hem een zachte duw. "Wat? Heb ik wat op me gezicht zitten?" Zei ze zachtjes. Ze keek even naar onder.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:26:01 GMT 2
Nu lukte het wel om zijn blik af te wenden en lachte zacht. "Nee, sorry. Ik kijk je gewoon niet meer in je ogen aan, anders dan gebeurd het weer." Hij keek voor zich uit. "Ja, ik denk dat dit wel werkt."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:30:27 GMT 2
Ze grijnsde en keek even naar hem. "Maar, het is wel leuk als je dat doet" Zei ze met nog steeds rode wangen. Waarom was het bij hem anders dan andere? Anders wist ze wel wat te doen, of wat te zeggen. Ze legde zachtjes haar hand op zijn wang en keerde zijn hoofd zachtjes naar haar toe. "Ik vind het echt fijn om bij je te zijn, William" Flusiterde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:44:59 GMT 2
WIlliam keek haar keek aan omdat hij niet echt anders kon. "Same here." Hij pakte haar wang van zijn wang en drukte er een kus op.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:54:02 GMT 2
Ze grijnsde kort terwijl ze met haar andere hand zacht door zijn haar ging. Uitiendelijk sloeg ze beide armen om hem heen en drukte zichzelf dicht tegen hem aan. "Zo blijven we wel warm' Fuisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:59:31 GMT 2
William grinnikte zacht en knikte. "Klopt." Hij sloeg zijn armen om haar middel en sloot zijn ogen even. "Overal is thuis, mijn huis vind ik hier in jou armen." FLuisterde hij en grinnikte opnieuw.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:02:06 GMT 2
Ze kwam overeind en keek hem aan. "Ik heb altijd al geweten dat mijn slakkenhuis te groot was voor me" Grapte ze. "Je moet me beloven niet weg te gaan oké? Want daar heb ik slehcte ervaringen mee" Zei ze terwijl ze haar vinger over zijn gezicht liet gaan.
|
|