|
Post by admin. on Dec 17, 2007 21:01:32 GMT 2
Ron rolde even met zijn ogen en schopte een steen van het zandpad af, alsof die daar enorm in de weg lag. Hij kreeg het gewoon niet voor elkaar om al zijn wensen te voltooien. Charlotte zou hem nooit zien staan, dát wist hij zeker. Geïrriteerd zuchtte hij en stak zijn handen in de zakken van zijn gewaad.
Mischien moest hij het op een andere manier proberen. Gewoon recht voor zijn raap. Alles aan Charlotte toegeven. Maar dat zou hij toch niet kunnen.
'Hé, schopte ik jou net ook niet weg?' Lichtelijk verbaasd keek Ron naar de steen voor zijn voeten. Het leek enorm veel op de steen die hij net ook al wegschopte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 15:11:36 GMT 2
"Stenen lijken nou eenmaal op elkaar." Zei Jennice die net aan kwam lopen. Ze wiegde overdreven met haar heupen en droeg weer een erg kort jurkje. Weer, zoals altijd, liep ze op behoorlijke naaldhakken en had totaal geen last van de steentjes. Ze liep naar Ron toe en ging naast hem lopen.
|
|
|
Post by admin. on Dec 18, 2007 15:15:44 GMT 2
'Dat doen ze overal, behalve op Zweinstein. En kijk nou hier: dezelfde. Die ik net heb weggeschopt ligt niet meer op de plek waar hij belande, of wel?' zei Ron geïrriteerd. Hij trok even een wenkbrauw op bij het zien van Jennice. Belachelijk, besloot hij. Hij had wel mooiere meiden gezien.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 15:21:00 GMT 2
"Ja hoor ze zweven vanzelf weer terug naar hun oude plek wou je zeggen?" ZEi Jennice die dat wat ongeloofwaardig vond, al wist ze het niet zeker. Maar ach ze was blond, en voor haar was dat een goed excuus. Ze keek naar de steentjes. "Ik denk niet dat ze terug vliegen hoor."
|
|
|
Post by admin. on Dec 18, 2007 15:31:08 GMT 2
'Halloho, het is wél zweinstein! De magie hangt heir overal! Alles is mogelijk!' zei Ron bot. Hij had nu al een hekel aan Jennice, al kende hij haar slechts enkele seconden. Niet dat hem dat iets uitmaakte; Hij trok de conclusie nogal snel .
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 15:34:28 GMT 2
"Wéét ik hoor! Maar dan nog! Denk je nou echt dat ze steentjes laten zweven om jou te pesten? Dat moet je dan veel groter aan pakken en niet met domme steentjes." Antwoorde Jennice en trok een wat arrogant gezicht erbij alsof dat allemaal volkomen logisch was.
|
|
|
Post by admin. on Dec 18, 2007 16:08:43 GMT 2
'Het zijn grote steentjes!' hield Ron vol, overtuigd van zijn eigen gelijk. De steen die hij als eerste had weggeschopt was weg, dus vond hij dat hij wel genoeg bewijs had. Hij rolde even met zijn ogen. 'Grote, zware stenen zijn het! Kijk dan, die dingen wegen minstens een kilo! Ik zweer je!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 16:12:31 GMT 2
"En tegen stenen van meer dan een kilo ga je ook lekker aan tegen lopen schoppen alsof het een bal vol lucht is." Zei Jennice en rolde met haar ogen. Ze schopte zelf nooit tegen steentjes, wat ook aardig onmogelijk was met de hakken die ze aan had.
|
|
|
Post by admin. on Dec 18, 2007 16:14:13 GMT 2
'Ja, natuurlijk!' hield Ron stug vol. 'Ik breek heus mijn tenen er niet over, hoor! Denk jij nou, dat ik zo'n sukkeltje ben? Nee dank je.' Hij zuchtte even geïrriteerd en duidelijk, om Jennice duidelijk te maken wat hij van haar vond.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 16:15:45 GMT 2
"Ow nou ik zou het anders echt iets voor jou vinden hoor." Antwoorde Jennice ook Geïrriteerd, wat te horen was. "Doe je ook nog andere 'interessante' dingen in plaats van je bedenken over hoe het zo genaamd kan dat steentjes weer terug zweven?" Vroeg Jennice op een toon van zoek-een-leven.
|
|