|
Post by admin. on Dec 18, 2007 16:17:41 GMT 2
Bij Jennice' eerste opmerking zweeg Ron. 'Ik doe meer nuttigs als jou, anders. Ik loop niet achter elke jongen op deze school aan om te vragen of ik met hem wil trouwen, en dat doe ik bij de meiden ook niet.' Beet Ron Jennice toe.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 16:20:39 GMT 2
"Ten eerste ik Trouw niet met ze, ik ben niet zo gestoord als die paar die dat doen. En ten tweede, ik kán tenminste jongens krijgen.. Jij in tegenstelling daarvan, kan geen enkel meisje krijgen." Antwoorde Jennice op arrogante toon en wierp haar haar even naar achteren.
|
|
|
Post by admin. on Dec 18, 2007 16:31:31 GMT 2
'Denk je dat echt?' zei Ron spottend. 'Dat ik geen meisjes kan krijgen? Ik gebruik tenminste geen mensen.' Hij rolde even met zijn ogen en schopte een andere steen weg. Deze kwam midden op het pad terecht, vlak voor Jennice' voeten.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 16:34:01 GMT 2
"Nee dat denk ik echt. Als ik zo naar jou kijk.. Hoeveel meiden heb je al gehad? 1? 2? Dat zou al erg knap van je zijn zeg.. Ik gebruik ze trouwens ook niet, ze willen zelf ook altijd hoor." Zei ze en stapte over het steentje heen.
|
|
|
Post by admin. on Dec 18, 2007 17:36:43 GMT 2
'je gebruikt ze wel.' zei Ron bot. Hij rolde even met zijn ogen. 'En sowieso, ik heb er heus wel meer gehad, hoor!' Geïrriteerd zuchtte hij, en schopte nog een steen weg. [inspiloos]
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 17:39:03 GMT 2
"Ow god kunnen we ook al niet meer tellen? Ik dacht dat ik blond was hier niet jij!" Zei ze en rolde met haar ogen. "Ik gebruik ze echt niet hoor, we hebben de grootste lol en ze willen zelf ook hoor. Anders doen ze het echt niet. Ze zijn niet achterlijk ofzo."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:44:18 GMT 2
Vanaf een afstandje viel Shirie letterlijk achterover van eht lachen. Ze bleef languit op de grond liggen, met haar gitaar op haar buik. Die twee waren veel te grappig. Ze sprong snel op, toen een windvlaag haar blad met tekst en muzieknoten meenam.
|
|
|
Post by admin. on Dec 19, 2007 10:20:32 GMT 2
'Ik kan wél tellen!' stribbelde Ron tegen. 'Zal ik ze voor je op paier zetten? Morgen overhandig ik ze schriftelijk. Over het feit dat je ze niet gebruikt ben ik het niet eens. Ze zeggen het zelf! Je misbruikt die jongens gewoon!' Hij zou nooit toegeven dat hij inderdaad niet zoveel vriendinnen had gehad.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 12:51:37 GMT 2
"Ow en hoe veel wou je er op papier zetten? Die 2 die je met een liefdes drankje voor je hebt kunnen winnen voor een dag en dat toen het drankje op was? Zwak hoor." Zei Jennice en ging met haar hand door haar haar. "Oke ik heb er een paar gebruikt.. Maar dan wouden ze eerst zelf wel! En de meesten wouden het zelf wel hoor." Zei ze toen ze nadacht.
|
|
|
Post by admin. on Dec 19, 2007 13:20:32 GMT 2
'Ik heb geen liefdesdrankje!' snauwde Ron. Hij wist niet eens hoe je zo'n drankje voor elkaar moest krijgen. 'Ik heb tevens wel een 6-jarige relatie gehad! Dát kun jij niet zeggen!'
|
|