|
Post by Merel on Dec 19, 2007 13:24:24 GMT 2
"Zeker omdat je in die tussentijd toch niks beters kon krijgen en om te laten zien dat je dan zogenaamd toch nog wel met íémand iets kon krijgen. Ookal was het dan een monster" Zei Jennice en keek Ron even geirriteerd aan terwijl ze daarna naar het pad keek.
|
|
|
Post by admin. on Dec 19, 2007 13:29:47 GMT 2
'Ze was geen monster!' snauwde Ron haar toe. Geïrriteerd schopte hij een nieuwe steen weg en stak zijn handen in zijn zakken. 'Ze zag er beter uit als jou, in ieder geval. Zelfs kaal () zou je er beter uitzien als nu!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 13:39:35 GMT 2
{flauw ^^, XD}
"Pardon! Die 2 meiden die jij hebt gehad zouden een voorbeeld kunnen nemen aan mij! En jij zou trouwens ook wel een behoorlijke makeover kunnen gebruiken! In iedergeval een kleurspoeling zou veel goeds doen!" Zei ze terwijl ze even stil was blijven staan en toen weer verder liep nu nog arroganter dan eerst.
|
|
|
Post by admin. on Dec 19, 2007 14:16:18 GMT 2
'Een voorbeeld nemen aan jou?' zei Ron spottend. 'Om net zulke gebruiksvoorwerpen te worden als jou? Nee, ze zijn een stuk beter dan jou!' Hij rolde even met zijn ogen en keek achterom, in de hoop dat er iemand aankwam die hem kon helpen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 14:21:02 GMT 2
"Gebruiksvoorwerpen? Volgens mij weet jij wel erg weinig er vanaf. Ik gebruik ze niet, tiende keer dat ik dat zeg. Als ze niet willen dan gaat het echt niet door hoor.. Dacht je anders dat dat werkte ofzo?" En ze zei het op een toon van snap-je-dat-nu-nog-niet en zuchte even diep en geirriteerd.
|
|
|
Post by admin. on Dec 19, 2007 16:11:20 GMT 2
'Je gebruikt ze wel.' snauwde Ron. Jennice begon hem steeds meer te irriteren, en hij vond het geen probleem om dit duidelijk te maken. 'Probeer er nou maar niet onderuit te komen! Je gebruitk ze!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 16:16:41 GMT 2
"Ik probeer er niet onderuit te komen! Het ís gewoon zo! Dacht je echt dat ik dat voor elkaar kreeg als ze niet mee werkte? Hoe áchterlijk kun je zijn om dat nieteens te begrijpen!" Zei Jennice die nu een beetje pissig begon te worden, wat duidelijk te zien was.
|
|
|
Post by admin. on Dec 19, 2007 16:21:37 GMT 2
'Kijk uit, van woede krijg je rimpels.' zei Ron bot, waarna hij met zijn ogen rolde. 'Och, en als jij rimpels zou krijgen zou je helemaal geen jongens meer kunnen gebruiken. Het is niet eerlijk om een jongen te verblinden om hem te gebruiken.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 16:23:22 GMT 2
En toen was Jennice echt heel pissig. Ze bleef staan, draaide zich om en haalde uit met haar vlakke hand om Ron vol in zijn gezicht te raken. Hoe dúrfde hij haar zo te beledigen, en te blijven beledigen! Hoe Dúrfde die achterlijke gast!
|
|
|
Post by admin. on Dec 24, 2007 15:12:57 GMT 2
Ron keek Jennice even versuft aan, alsof hij niet kon beseffen dat hij werkelijk door een meisje geslagen was. 'Wáát! Het is allemaal waar, hoor! Doe nou niet alsof het niet zo is!' Snauwde hij geïrriteerd.
|
|