|
Post by Merel on Jul 12, 2007 11:53:30 GMT 2
"Waarom geloof ik dat nou niet helemaal.. Het is wel waar.. Maar dat wou je niet zeggen." Zei hij lachend. "Maar je hoeft het niet te zeggen als je echt niet wil." voegde hij er lachend aantoe. "Het is echt een prachtige nacht." Hij wist ook niet helemaal waarom hij die onzin nou uitkraamde.. Nouwja zo zag hij het dan..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 12:10:23 GMT 2
"Waarom raad jij alles?" vroeg Tifa nieuwsgierig. Het was inderdaad niet hetgene wat ze eerst wou zeggen. Opnieuw keek ze naar de lucht "Dat is het inderdaad" kort rilde ze. De jurk was toch niet zo warm als ze had gedacht.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 12:49:29 GMT 2
"Ik raad niet alles, dat was een gok." Niet helemaal. Naar zijn gevoel wou ze iets anders zeggen.. Maar dat maakte niet uit.. Hij glimlachte. "Heb je het koud?" Vroeg hij toen hij haar zag rillen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 12:51:07 GMT 2
Tifa knikte kort "Eigenlijk wel, dacht dat de jurk warm genoeg was maar had beter een jas ofzo kunnen aantrekken" ze glimlachtte eventjes.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 12:52:29 GMT 2
Steve keek even om, en trok toen zijn jasje uit. Hij had immers nog een overhemd aan die behoorlijk warm was. Hij hield haar het jasje voor. "Misschien is deze warm genoeg?" Hij keek haar aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 12:54:23 GMT 2
Eventjes verbaast pakte Tifa het jasje aan, toen knikte ze. Voorzichtig trok ze het jasje over haar jurk aan en glimlachtte. "Dankje" mompelde ze toen. Eigenlijk kon je merken dat ze wat stiller was geworden door verlegenheid.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 13:01:33 GMT 2
Steve bloosde even. Hij was blij dat het donker was. "Beter?" Vroeg hij. Hij zelf had het gelukkig niet koud, en als je vanbinnen kon voelen, brande hij bijna.. Of iniedergeval had hij een warm gevoel van binnen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 13:03:23 GMT 2
"Veel beter" antwoorde Tifa. Ze glimlachtte eventjes, ergens in zich wou ze ergens gaan zitten. Met haar hoofd tegen zijn schouder maar dat durfde ze niet. Daarvoor was ze veel te verlegen en te stil. "En nu?" vroeg ze toen maar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 13:19:51 GMT 2
"Ik weet niet.. Waar je zin in hebt.. Verder dit pad volgen? Of ergens gaan zitten.. Bij het meer ofzow.." Zei hij misterieus. Dat hij eigenlijk gewoon zo praatte vond hij al een wonder.. Hij keek naar Tifa..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 13:25:03 GMT 2
Eventjes dacht ze na "Zitten" zei ze toen. Ergens in zich voelde ze zich vrolijker dan dat het eruit zag. Ze besloot zich niet meer langer in te houden en dus een rondje te draaine, "Sorry, nu laat ik me vrolijkheid naar buiten" zei Tifa lachend.
|
|