|
Post by Merel on Jul 12, 2007 14:57:01 GMT 2
"Laten we zeggen dat ik weet dat ik een broertje en ouders heb.. Dat is ook al heel wat.. Een paar hele goede vrienden.. "Zei hij en dacht even na. "Dat ik kan toveren zonder toverstok.. EN dat ik het nu heel gezellig vind."Na dat laatste te hebben gezegd werd hij knal rood.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:59:55 GMT 2
Tifa grinnikte eventjes "Logisch dat het gezellig is, toveren zonder toverstok?" Ze begon iets dichter naast hem te lopen. Eerst was er een meter afstand tussen hun en nu een stuk minder. Beter om te praten.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:02:53 GMT 2
"Ja.. Wist je dat nog niet?" Vroeg hij aan haar. Hij keek naar Haar. Was hij dat vergeten te vertellen. "Sorry.. Dacht dat ik dat al verteld had! Simpele spreuken, laten zweven, verstijven enzo, niet te moeilijk, kan ik toveren zonder toverstok.. Een speciale gave zo gezegt." Legde hij uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:05:00 GMT 2
"Nee dat wist ik niet, wel handig geloof ik?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze wou zo snel mogenlijk zitten want haar voeten begonnen wel een beetje pijn toe doen. Door de schoenen die ze aanhad. Er zat geen hak onder het waren eerder ballerina's of hoe je dat ook noemde. "Zijn we er bijna?" vroeg ze toen. Ze kroop wat dieper in Steve's jasje.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:11:15 GMT 2
"Ja, meestal is het wel handig ja, behalve dat je soms gewoon je toverstok vergeet en iedereen je raar aan zit te kijken."ZEi hij grijnzend. Hij sloeg nog een pad in. "Ja, We zijn er écht bijna." zei hij
(en nou mag jij een topic bij het meer maken xD )
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:12:44 GMT 2
( Why me? XD Oke... dan )
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:13:30 GMT 2
{omdat ik deze had gemaakt xD }
|
|