|
Post by Merel on Jul 12, 2007 13:42:31 GMT 2
Steve lachte. "Maakt mij niks uit hoor.. Zolang je maar niet verwacht dat ik het ook doe, want dat gaat er bij mij nogal vaag uitzien." Zei hij lachend. "Zitten? Zullen we dan gezellig naar het meer gaan?" vroeg hij. Daar kon je rustig en gezellig samen zitten.. Zonder gestoord te worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 13:47:12 GMT 2
Tifa keek verbaast "Van jou verwacht ik dat ook niet" kort prikte ze in zijn zij. Naar het meer? "Prima, naar het meer dus" ze stond eventjes stil en keek om zich heen. "Waar zijn we eigenlijk? Die paden leer ik nooit uit mijn hoofd"[/b]
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 13:57:03 GMT 2
Steve deed snel een stap opzij om even buiten haar berijk te zijn. "Jij weet niet wat ik allemaal kan." Zei hij geheimzinnig.. Niet veel.. Dacht hij erachter aan.. "Volg mij maar.. Ik ken de weg.. Maar recht op je doel aflopen, is niet altijd even leuk."Zei hij lachend. Hij liep naar een van de paden die naar links afboog.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 13:59:47 GMT 2
"Nee, dat weet ik inderdaad niet" zei Tifa. Snel volgde ze hem "maar waar ben je dan allemaal in staat voor?" vroeg ze nieuwsgierig. Recht op je doel aflopen? Liever niet straks val je in het meer dacht ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 14:05:47 GMT 2
"Ja.. Ik vele dingen.." zei hij geheimzinnig. Hij had geen flauw idee naar waar hij allemaal in staat toe was.. Hij keek haar grijnzend aan. "Wat denk jij zelf?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:07:56 GMT 2
Ze haalde haar schouders op "Totaal geen idee, je bent meer zoals ik. Stil en wat verlegen" zei ze plagend. "geen flauw idee dus"
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 14:33:50 GMT 2
Steve grijnsde. "Oke, Dan heb je namenlijk groot gelijk, want ik heb net zoals jou, Geen flauw idee." Zij hij lachend. Hij liep nu naar Rechts en volgde een ander pad.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:35:36 GMT 2
"Dus je hebt geen idee waartoe je in staat bent?' vroeg Tifa. Ze sloeg ook rechtsaf naar het andere pad terwijl ze hem nog steeds volgde. De stof van het jasje voelde warm aan. Maar ergens ook deels vertrouwt.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 14:52:45 GMT 2
"Niet van alles nee.. Jij dan wel? Weet jij al alles van jezelf?"Vroeg hij een beetje vaag.. Hij keek om zich heen. nog een tijdje rechtdoor en dan waren ze bijna bij het meer..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 14:55:06 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "Ik weet voornamelijk van mezelf dat ik verander in een half kat bij volle maan. En dat ik als ik iemand leuk vindt dat niet snel durf te vertellen" Eh..zei ik dat nou echt? dacht ze toen. "verder weet ik nog vrij weinig van mezelf" vervolgde ze snel.
|
|