|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 14:47:22 GMT 2
Ryan glimlachte en drumde verder. Hij knipoogde naar Rebeca. 'Misschien kan ik je een hint geven.' Hij drumde even snel en begon toen te zingen. 'Wings to fly, claws to scratch, loud voice to cry, strong paws to catch.
If your a ready, We're up to begin!'
Hey drumde snel, zoals bij het nummer hoorde en brulde toen: 'Make me a Griffoen! Make me strong! Make me a Hyppogrife, make me win!'
Hij bewoog zijn hoofd vrolijk en stopte toen. 'Sorry voor mijn vreselijke stem, maar weten jullie nu welk nummer?' Hij lachte.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 23, 2007 14:57:31 GMT 2
Rebecca luisterde naar wat Ryan zong, en wist zeker dat ze het liedje inderdaad meer dan eens had gehoord. Ze knikte. 'Ja, zeker, al ben ik vergeten van wie het liedje oorspronkelijk is?' zei ze vragend. Ze glimlachte naar Ryan. 'En je stem is helemaal niet vreselijk hoor, integendeel,' zei ze er achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 21:05:33 GMT 2
Ryan bloosde. Hij keek naar de twee stokken en sloeg er zachtjes mee op het bankje. 'Dankje. Het is van Derek Lestranges. Mijn broer is naar hem vernoemd. Ik kwam er jaren later achter dat hij een tovenaar is, een of andere neef van de slechte Lestranges broers. In elk geval, hij was goed. Zijn band heette, heel toepasselijk, Dark Hypogrifs.' Hij bloosde nog steeds. Ik zing zo vals als een kraai, dacht hij.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:00:34 GMT 2
Rebecca knikte. 'Oja. Ik wist het wel, ergens,' zei ze grijnzend. Ze had wel eens van die band gehoord, en kende ook meerdere nummers van hen, maar wist verder niet veel van de Dark Hypogrifs. Ze staarde een beetje voor zich uit, tot ze zich bedacht dat ze eigenlijk nog die plant moest zoeken. Ze zuchtte even.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:17:25 GMT 2
Mariël was immidels half aan het wegrennen voor de hond, niet omdat die zo eng was, meer omdat ze energie te veel had. "De Dark Hypogrifs! Vandaar dat ik het herkende!" Zei ze grijnzend terwijl de over een bankje heen sprong. "Maar ik ben het met Rebecca eens. Je zingt niet slecht hoor!"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:25:33 GMT 2
Rebecca keek lachend van Mariël naar Ryan. 'Zie je wel. Mariël vind het ook,' zei ze tegen hem. Ze stond op en begon de perkjes af te zoeken naar het kruid dat zij nodig had, wat nog niet een gemakkelijke opgave was. Sommige bordjes waren half onleesbaar, terwijl anderen gewoon compleet misten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:27:28 GMT 2
"AAh Pas op Rebecca!" Zei Mariël toen ze in haar richting stormde en een duik nam om over haar heen te springen.. Snel rolde ze om en rende verder. ZE lachte. Dit vond ze nou leuk, gewoon even een stukje rennen, wel met een hond achter je aan.. (als dat mag xD)
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:29:08 GMT 2
{Van mij mag 't hoor ^^ Whaha xD} Rebecca bukte en keek Mariël lachend achterna. Daarna richtte ze zich weer op haar taak, en liep een eindje verderop om een plantje te bestuderen met stervormige blaadjes. Was dit het kruid dat ze zocht?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:40:30 GMT 2
Ryan sprong overeind. 'Heracles, hier!' Riepo hij boos. Hij rende op de twee meiden af. 'gaat eht emt jullie? Sorry voor hem, hij is... niet goed opgevoed denk ik.' hij stak zijn handen uit om ze overeind te helpen. Heracles kwam droevig aanlopen, met zijn staart tussen zijn poten en jankte zacht. Hij ging aan Ryans voeten liggen en rolde zich onderdanig op zijn rug.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:44:41 GMT 2
Mariël lag nog lachend op de grond en pakte Ryans hand. "Geeft niks, Ik vind hem wel leuk! Hij is ook lekker Hyperactief!" Zei ze nog half nahijgend en lachend. Ze keek naar Heracles. "Hoelang heb je hem al? " Vroeg ze omdat ze niet echt kon herrinneren dat er veel honden op school waren.
|
|