|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 16:06:52 GMT 2
Ryan dacht even na, wat hem neit gemakkelijk afging met Mariëls hand in de zijne. 'Ehm, nu een jaar geloof ik. Of twee, kan ook nog.' Hij zweeg even. 'Neej, een jaar, en hij is twee, dat was het. Hij was al een jaar oud toen ik hem kreeg.' Hij glimalchte, voelde dat hij bloosde en liet voorzichtig Mariëls hand los.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:12:46 GMT 2
"Hey, Gekkie, JE mag me wel overeind tillen hoor!" Zei ze grijnzend toen hij haar hand weer losliet. "MAar dan is hij dus nog niet zo oud?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 16:18:36 GMT 2
Ryan keek haar blozend aan. 'ja, sorry, ik.. ja.' hij wist niet precies waar hij op antwoordde, maar pakte toen maar haar hand en hielp haar overeind. Volgende poging. 'Ja, hij is nog jong. dat is ook wel te zien, of niet?' Hij leit zijn blik over de hond gaan. Heracles jankte opnieuw, een beetje van streek dat zijn onderdanioge gedrag werd genegeerd. De jongen bukte en aaide de hond over zijn buik. Die likte zijnh hand, sprong overeind en schoot weer tussen de kruiden. Ryan zuchtte. 'dfat beest is hopeloos.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:22:05 GMT 2
Mariël liet zich overeind helpen en keek toen weer naar Heracles. "Ik vind hem wel leuk hoor. Maar dat komt misschien ook omdat hij half mijn soortgenoot is, als ik zie hoe druk hij is!"Zei ze grijnzend. "Maar je mocht hem zomaar meenemen naar zweinstein? Ik dacht dat honden niet mochten?" Zei ze, al vond ze het wel leuk dat er en hond was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 19:41:22 GMT 2
Ryan haalde zijn schodeurs op. 'Eerst mocht hij ook neit mee. Maar ik had geen dier dan Heracles en ik kon de hond niet alleen thuis laten. Uiteindelijk ging Perkamentus accoord en hier is hij.' Hij keek de hond even hoofdschuddend na en keke toen weer naar Mariël. 'Ja, hij is ook wel leuk, maar zo dwars als maar kan.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 19:48:48 GMT 2
Mariël grijnsde. "Ja dat krijg je als ze nog jong zijn!" Zei ze en keek lachend naar de hond. Toen keek ze weer naar Rayn. "Perkamentus kan echt top zijn op zulke momenten." Zei ze en glimalchte naar hem.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 19:51:27 GMT 2
{-heeft vandaag bij grieks een film gezien met een überlelijke Heracles-} Na een tijdje zoeken vond Rebecca dan toch eindelijk het kruid dat ze zocht. Ze trok het uit de modder, en stopte het in de zak die ze bij zich had, en liep weer naar Ryan en Mariël toe. Ze glimlachte even en keek naar de hond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 19:55:36 GMT 2
Ryan knikte. 'Ik ben echt super blij dat hij mocht komen. Ik kan die arme, halve pup niet alleen laten toch? Hij is aandacht verslaafd. Hij zou vereenzamen.' Hij glimlachte naar Rebecca en keek naar het kruid in haar hand. 'Wat was dat ook alweer? Waarvoor heb je dat nodig?'
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 20:25:41 GMT 2
'Sterrenkruid, als het goed is,' antwoordde Rebecca. 'Ik moest het plukken voor een of ander enorm saaie opdracht van Toverdranken. Die Sneep weet ook van geen ophouden met huiswerk geven,' verzuchtte ze. Met dat vak was ze altijd het langst bezig, vanwege de enorme bergen huiswerk.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 21:01:03 GMT 2
Mariël knikte. "JA dat is ook zo sneu." toen keek ze naar het ding dat Rebecca in haar hand had. "Sneep.. Ja.. Veel te veel huiswerk, altijd maar weer." Zei ze zuchtend en bekeek het STerrenkruid aandachtig. "Ik weet het, en als je te laat komt zoals ik meot je dus 5 keer zo veel doen." ZE zuchte nogmaals diep.
|
|